Przejdź do

Ads kontra pozycjonowanie wady i zalety

Strona główna > Audioczytelnia > Kampanie online > Ads kontra pozycjonowanie wady i zalety

Posłuchaj również na:

Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów. O lepszą widoczność w przeglądarce możemy zabiegać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest pozycjonowanie – to jednak opcja dla cierpliwych.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Od bloga do wydawnictwa XXI wieku

    O czym rozmawialiśmy z Marcinem Iwuciem – blogerem, finansistą i autorem książki „Jak zadbać o własne finanse?”. Podpowiedź:... 

    POSŁUCHAJ
    O domach influencerów z Patrycją Wachek

    Gościem nowego odcinka naszego podcastu była Patrycja Wachek – Influencer Marketing Manager z agencji Tears of Joy. Jako że współpraca... 

    POSŁUCHAJ
    O Clubhouse z Łukaszem Kępińskim

    Zanim okazało się, że sława Clubhouse’a będzie krótkofalowa, nagraliśmy podcast z Łukaszem Kępińskim – CEO Tears of Joy. Rozmawialiśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Audio: Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ