Przejdź do

Ads kontra pozycjonowanie wady i zalety

Strona główna > Audio czytelnia > Kampanie online > Ads kontra pozycjonowanie wady i zalety

Posłuchaj również na:

Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów. O lepszą widoczność w przeglądarce możemy zabiegać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest pozycjonowanie – to jednak opcja dla cierpliwych.


Zapisz się do newslettera

Pozostałe najnowsze podcasty

Od briefu do…

Tym razem rozmawialiśmy o influencer marketingu i nieodłącznie z nim związanym tematem współpracy z influencerami. Adam i Patrycja... 

POSŁUCHAJ
SEO B2B oraz dla e-commerce

W tym odcinku poruszyliśmy temat działań SEO B2B oraz dla e-commerce, jakie można podjąć, dysponując niewielkim budżetem. Gościem Julii... 

POSŁUCHAJ
13 błędów, które zabijają Twój content

Mamy dla Was na weekend coś, co możecie zabrać ze sobą gdziekolwiek się wybieracie, czyli nasz podcast. Jeśli ominął Was webinar o 13 błędach... 

POSŁUCHAJ
05 Pełną Parą – o blaskach i cieniach pracy Accounta z Arturem i Norbertem

Już jest najnowszy odcinek naszego podcastu, w którym staramy się odpowiedzieć na pytanie, na czym polega praca Accountów w domu... 

POSŁUCHAJ