Przejdź do

Ads kontra pozycjonowanie wady i zalety

Strona główna > Audioczytelnia > Kampanie online > Ads kontra pozycjonowanie wady i zalety

Posłuchaj również na:

Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów. O lepszą widoczność w przeglądarce możemy zabiegać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest pozycjonowanie – to jednak opcja dla cierpliwych.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ
    Jak wykorzystać YouTube w Influencer Marketingu?

    Gdzie prowadzić działania influencer marketingowe? Najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania... 

    POSŁUCHAJ
    LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

    LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne.... 

    POSŁUCHAJ
    Co to jest kampania PPC?

    Każdy z nas zetknął się z reklamami PPC. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść... 

    POSŁUCHAJ