Przejdź do

Kompleksowy marketing internetowy

Strona główna > Audioczytelnia > SEM > Kompleksowy marketing internetowy

Posłuchaj również na:

Każdy, kto posiada urządzenie z dostępem do sieci, z pewnością zetknął się z reklamą internetową i nie raz dokonał zakupu. Dzięki nam, konsumentom, pozycja marketingu internetowego umacnia się, a przedsiębiorcy łatwiej mogą określić swoją grupę docelową. Jeśli trafiłeś ten artykuł, pewnie zależy Ci na tym, aby zyskać nowych klientów i być w lepszym kontakcie z tymi, którzy powracają. Powiemy Ci, co powinieneś wiedzieć o kanałach marketingu wykorzystywanych w Internecie.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ
    Jak wykorzystać YouTube w Influencer Marketingu?

    Gdzie prowadzić działania influencer marketingowe? Najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania... 

    POSŁUCHAJ
    LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

    LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne.... 

    POSŁUCHAJ
    Co to jest kampania PPC?

    Każdy z nas zetknął się z reklamami PPC. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść... 

    POSŁUCHAJ