LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne. Do kogo możemy kierować tam nasze reklamy? Sprawdźcie!
Zapisz się do newslettera
Od semowca do CEO Displate – Mateusz Godala
Tym razem w Fabryce Marketingu zagościł Mateusz Godala, CEO Displate – globalnego marketplace’u, łączącego ponad 40 tysięcy artystów z całego...
Od startupu do spółki giełdowej z Michałem Sadowskim
I znowu mamy dla Was coś ekstra, bo wracamy z kolejnym odcinkiem podcastu Pełną Parą!Tym razem swoimi doświadczeniami w prowadzeniu...
O tym, czy z każdego da się zrobić mistrza prezentacji z Kamilem Koziełem
Po krótkiej przerwie wracamy do Was z nowym odcinkiem podcastu Pełną Parą, prawdziwą petardą! Jak stworzyć prezentację, która wygra...
O tym, jak wygląda praca influencera
Nowy sezon podcastu zaczynamy mocnym powrotem. Powitajcie bohaterki najchętniej słuchanego odcinka z 2021 roku – Patrycję Wachek i Agatę...