Przejdź do

Od briefu do…

Strona główna > Audioczytelnia > Od briefu do…

Posłuchaj również na:

Tym razem rozmawialiśmy o influencer marketingu i nieodłącznie z nim związanym tematem współpracy z influencerami. AdamPatrycja – specjaliści od influencer marketingu z agencji Tears of Joy – przybliżyli nam cały proces, na którym ta współpraca się opiera. 💡

Na początku jest brief – to już wiemy. A co się dzieje później? Jakie są etapy poszukiwania influcenerów? Jakie wymogi muszą oni spełniać? Na jakich zasadach odbywa się cała współpraca?


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Od bloga do wydawnictwa XXI wieku

    O czym rozmawialiśmy z Marcinem Iwuciem – blogerem, finansistą i autorem książki „Jak zadbać o własne finanse?”. Podpowiedź:... 

    POSŁUCHAJ
    O domach influencerów z Patrycją Wachek

    Gościem nowego odcinka naszego podcastu była Patrycja Wachek – Influencer Marketing Manager z agencji Tears of Joy. Jako że współpraca... 

    POSŁUCHAJ
    O Clubhouse z Łukaszem Kępińskim

    Zanim okazało się, że sława Clubhouse’a będzie krótkofalowa, nagraliśmy podcast z Łukaszem Kępińskim – CEO Tears of Joy. Rozmawialiśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Audio: Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ