Przejdź do

Od briefu do…

Strona główna > Audioczytelnia > Od briefu do…

Posłuchaj również na:

Tym razem rozmawialiśmy o influencer marketingu i nieodłącznie z nim związanym tematem współpracy z influencerami. AdamPatrycja – specjaliści od influencer marketingu z agencji Tears of Joy – przybliżyli nam cały proces, na którym ta współpraca się opiera. 💡

Na początku jest brief – to już wiemy. A co się dzieje później? Jakie są etapy poszukiwania influcenerów? Jakie wymogi muszą oni spełniać? Na jakich zasadach odbywa się cała współpraca?


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ
    Jak wykorzystać YouTube w Influencer Marketingu?

    Gdzie prowadzić działania influencer marketingowe? Najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania... 

    POSŁUCHAJ
    LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

    LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne.... 

    POSŁUCHAJ
    Co to jest kampania PPC?

    Każdy z nas zetknął się z reklamami PPC. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść... 

    POSŁUCHAJ