Przejdź do

Od briefu do…

Strona główna > Audioczytelnia > Od briefu do…

Posłuchaj również na:

Tym razem rozmawialiśmy o influencer marketingu i nieodłącznie z nim związanym tematem współpracy z influencerami. AdamPatrycja – specjaliści od influencer marketingu z agencji Tears of Joy – przybliżyli nam cały proces, na którym ta współpraca się opiera. 💡

Na początku jest brief – to już wiemy. A co się dzieje później? Jakie są etapy poszukiwania influcenerów? Jakie wymogi muszą oni spełniać? Na jakich zasadach odbywa się cała współpraca?


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    O tym, czy da się istnieć w Internecie bez hostingu?

    Najnowszy gość naszego marketingowego podcastu Pełną Parą, Artur Pajkert z CyberFolks.pl opowiedział nam w najświeższym odcinku o tym,...

    POSŁUCHAJ

    O tym, czy AI zastąpi SEOwców

    Jesteście przekonani, że AI zdetronizuje SEOwców w ich codziennej pracy? Jak zmieni się rzeczywistość marketingowa, SEO i tworzenie...

    POSŁUCHAJ

    Od semowca do CEO Displate – Mateusz Godala

    Tym razem w Fabryce Marketingu zagościł Mateusz Godala, CEO Displate – globalnego marketplace’u, łączącego ponad 40 tysięcy artystów z całego...

    POSŁUCHAJ

    Od startupu do spółki giełdowej z Michałem Sadowskim

    I znowu mamy dla Was coś ekstra, bo wracamy z kolejnym odcinkiem podcastu Pełną Parą!Tym razem swoimi doświadczeniami w prowadzeniu...

    POSŁUCHAJ