Przejdź do

Podcast elementem marketingu internetowego

Strona główna > Audioczytelnia > SEM > Podcast elementem marketingu internetowego

Posłuchaj również na:

Podcasty cieszą się dobrą sławą. Jeśli jesteś na etapie poszukiwania nowych dróg i kanałów, które pomogą pozyskać klienta, warto zastanowić się nad dzieleniem się swoją wiedzą właśnie w formie internetowych audycji. W niniejszym tekście wyjaśniamy, jak działają podcasty oraz dlaczego warto zastosować je w swoich działaniach marketingowych.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ
    Jak wykorzystać YouTube w Influencer Marketingu?

    Gdzie prowadzić działania influencer marketingowe? Najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania... 

    POSŁUCHAJ
    LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

    LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne.... 

    POSŁUCHAJ
    Co to jest kampania PPC?

    Każdy z nas zetknął się z reklamami PPC. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść... 

    POSŁUCHAJ