Przejdź do

Podcast elementem marketingu internetowego

Strona główna > Audio czytelnia > SEM > Podcast elementem marketingu internetowego

Posłuchaj również na:

Podcasty cieszą się dobrą sławą. Jeśli jesteś na etapie poszukiwania nowych dróg i kanałów, które pomogą pozyskać klienta, warto zastanowić się nad dzieleniem się swoją wiedzą właśnie w formie internetowych audycji. W niniejszym tekście wyjaśniamy, jak działają podcasty oraz dlaczego warto zastosować je w swoich działaniach marketingowych.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    13 błędów, które zabijają Twój content

    Mamy dla Was na weekend coś, co możecie zabrać ze sobą gdziekolwiek się wybieracie, czyli nasz podcast. Jeśli ominął Was webinar o 13 błędach... 

    POSŁUCHAJ
    03 Pełną Parą – o reklamie z Jackiem Pawlakiem

    ,,Łączy nas piłka!” czy ,,Chipsy przyszły” to hasła reklamowe, które znają prawie wszyscy. W najnowszym odcinku naszego... 

    POSŁUCHAJ
    Seowcy vs. Contentowcy – czyli dwie szkoły pisania tekstów na stronę

    W najnowszym podcaście poruszyliśmy temat tworzenia treści przyjaznych dla wyszukiwarki i użytkownika. Żeby było ciekawiej, skonfrontowaliśmy... 

    POSŁUCHAJ
    Od briefu do…

    Tym razem rozmawialiśmy o influencer marketingu i nieodłącznie z nim związanym tematem współpracy z influencerami. Adam i Patrycja... 

    POSŁUCHAJ