Przejdź do

Content

O dramach w świecie influencerów

Co słychać w szalonym, pełnym dram świecie influencerów? To temat na tyle ciekawy i intrygujący, że aż postanowiliśmy omówić go w nowym podcaście. Do odcinka zaprosiliśmy ekspertki z agencji Tears of Joy. Po raz kolejny (i na pewno nie ostatni)... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Od bloga do wydawnictwa XXI wieku

O czym rozmawialiśmy z Marcinem Iwuciem – blogerem, finansistą i autorem książki „Jak zadbać o własne finanse?”. Podpowiedź: na pewno nie o oszczędzaniu pieniędzy. 😉 Zapytaliśmy o podejście do prowadzenia własnego biznesu, sposoby na czerpanie... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Audio: 13 błędów, które zabijają Twój content

Jak to się dzieje, że niektóre profile w mediach społecznościowych cieszą się popularnością, a inne nie – nawet mimo wartościowych treści? Próbowaliście nagrać podcast, ale nie udało się Wam dotrzeć do nikogo poza gronem najbliższych znajomych?... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

O tym, jak copywritingować, żeby nie głodować

Gościem nowego podcastu jest Jan Grochocki – copywriter, scenarzysta oraz bloger, który pisze na temat książek i introligatorstwa. Janka zapytaliśmy o to, jak wygląda jego praca „od kuchni”. Rozmawialiśmy o początkach jego przygody z copywritingiem, specjalizacji,... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Metody ustalania budżetu marketingowego

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha, uznając eksperckość rozwiązań... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń