Przejdź do

Content

7 grzechów i 4 dobre praktyki linkowania wewnętrznego

Jeżeli chcesz, aby Twoje działania w Internecie przynosiły zyski, powinieneś zdecydować się na optymalizację i pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Jednym z istotnych elementów pracy nad serwisem jest linkowanie wewnętrzne. Nie wymaga ono dużego nakładu... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Metody ustalania budżetu marketingowego

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha, uznając eksperckość rozwiązań... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń

Świadome kupowanie usług marketingu online

Proces poszukiwania firmy, tj. dom mediowy, do współpracy zawsze jest długotrwały i męczący. Należy zwrócić uwagę na wiele aspektów, które nie zawsze na początku wydają się oczywiste. W Fabryce Marketingu dostajemy wiele zapytań ofertowych od potencjalnych... 

Posłuchaj również na:

Posłuchaj Zwiń