Przejdź do

Content

13 błędów, które zabijają twój content

Zastanawialiście się kiedyś, jak to się dzieje, że niektóre profile w mediach społecznościowych cieszą się popularnością, a inne nie, mimo wartościowych treści? Próbowaliście nagrać podcast, ale nie udało się wam dotrzeć do nikogo, spoza grona najbliższych... 

czytaj więcej

Jak dobierać influencerów do kampanii?

Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów do kampanii powinien opierać się o konkretne czynniki, a nie intuicję. Którymi czynnikami się kierować, jak selekcjonować influencerów... 

czytaj więcej

Jak wykorzystać YouTube w influencer marketingu?

Jak prowadzić influencer marketing na YouTube?  Gdzie najlepiej prowadzić influencer marketing w 2020 roku? Choć Facebook cały czas świetnie się trzyma, to najczęściej wymienia się Instagram i YouTube. Wszystkie te platformy łączy jednak to, że mocno promują... 

czytaj więcej

Jak rozpoznawać wartościowe treści i takie tworzyć?

Fake newsy, kiedyś będące mniejszą lub większą ciekawostką, dziś odgrywają znaczącą rolę w komunikacji internetowej i tworzą świat postprawdy – czyli taki, w którym emocje są w komunikacji ważniejsze od faktów. To, w połączeniu z brakiem strategii... 

czytaj więcej