Przejdź do

Content

Content marketing opiera się na budowaniu relacji z użytkownikami poprzez publikowane treści. Sprawnie poprowadzone działania contentowe generują zasięgi i zwiększają rozpoznawalności marki wśród internautów. Przemyślana kampania content marketingowa może nawet wywołać efekt wirusowy – oznacza to, że użytkownicy będą samodzielnie dzielić się między sobą treściami publikowanymi przez Twoją firmę.

Jak wykorzystać YouTube w influencer marketingu?

Jak prowadzić influencer marketing na YouTube?  Gdzie najlepiej prowadzić influencer marketing w 2020 roku? Choć Facebook cały czas świetnie się trzyma, to najczęściej wymienia się Instagram i YouTube. Wszystkie te platformy łączy jednak to, że mocno promują... 

czytaj więcej

Korzyści stosowania CTA w treściach

Jakość treści sprzedażowych można mierzyć m.in. liczbą pozyskanych dzięki nim klientów. Zanim jednak cokolwiek sprzedasz, a wcześniej napiszesz, zastanów się, co mogłoby zwrócić uwagę potencjalnego odbiorcy. Jak to zrobić? Zastosuj odpowiednie CTA! Co to jest CTA? Call... 

czytaj więcej

13 błędów, które zabijają Twój content

Zastanawialiście się kiedyś, jak to się dzieje, że niektóre profile w mediach społecznościowych cieszą się popularnością, a inne nie, mimo wartościowych treści? Próbowaliście nagrać podcast, ale nie udało się Wam dotrzeć do nikogo poza gronem najbliższych... 

czytaj więcej

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Kim jest persona marketingowa? Zanim zaczniesz wprowadzać jakikolwiek produkt lub usługę na rynek, powinieneś odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie: kto jest jej adresatem? To właśnie wyobrażenie o potencjalnym odbiorcy jest podstawą do stworzenia persony marketingowej.... 

czytaj więcej