Przejdź do

Content

Content marketing opiera się na budowaniu relacji z użytkownikami poprzez publikowane treści. Sprawnie poprowadzone działania contentowe generują zasięgi i zwiększają rozpoznawalności marki wśród internautów. Przemyślana kampania content marketingowa może nawet wywołać efekt wirusowy – oznacza to, że użytkownicy będą samodzielnie dzielić się między sobą treściami publikowanymi przez Twoją firmę.

Jak wykorzystać YouTube w influencer marketingu?

Gdzie najlepiej prowadzić influencer marketing w 2021 roku? Choć Facebook cały czas świetnie się trzyma, to najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania content video – to YouTube oferuje największe możliwości.... 

czytaj więcej

Jak napisać dobry tekst na bloga?

Możesz być pewna jednego – dobrze prowadzony blog potrafi przełożyć się na znaczące zyski. Pomaga zbudować i wzmocnić wizerunek marki, stworzyć społeczność dookoła niej.  Wniosek jest jeden, z biznesowego punktu widzenia, w prawie każdej branży warto prowadzić... 

czytaj więcej

Korzyści stosowania CTA w treściach

Jakość treści sprzedażowych można mierzyć m.in. liczbą pozyskanych dzięki nim klientów. Zanim jednak cokolwiek sprzedasz, a wcześniej napiszesz, zastanów się, co mogłoby zwrócić uwagę potencjalnego odbiorcy. Jak to zrobić? Zastosuj odpowiednie CTA! Co to jest CTA? Call... 

czytaj więcej

Dlaczego warto postawić na dom mediowy?

Jak wygląda dobra reklama w świecie, gdzie trudno skupić uwagę na dłużej niż kilka sekund? Jak sprostać oczekiwaniom odbiorców, którym wydaje się, że widzieli już wszystko? Czy tworząc reklamę warto skorzystać z oferty domów mediowych? Aż wreszcie – skąd... 

czytaj więcej