Jak prowadzić influencer marketing na YouTube?
Gdzie najlepiej prowadzić influencer marketing w 2020 roku? Choć Facebook cały czas świetnie się trzyma, to najczęściej wymienia się Instagram i YouTube. Wszystkie te platformy łączy jednak to, że mocno promują...
czytaj więcej Jakość treści sprzedażowych można mierzyć m.in. liczbą pozyskanych dzięki nim klientów. Zanim jednak cokolwiek sprzedasz, a wcześniej napiszesz, zastanów się, co mogłoby zwrócić uwagę potencjalnego odbiorcy. Jak to zrobić? Zastosuj odpowiednie CTA!
Co to jest CTA?
Call...
czytaj więcej Zarówno TikTok, jak i Snapchat oferują obecnie prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych i pozwalają realizować cele marketingowe, które zostały opisane w tym artykule. Dużą ich zaletą jest możliwość osiągnięcia wysokiego współczynnika zaangażowania wśród odbiorców...
czytaj więcej Zastanawialiście się kiedyś, jak to się dzieje, że niektóre profile w mediach społecznościowych cieszą się popularnością, a inne nie, mimo wartościowych treści? Próbowaliście nagrać podcast, ale nie udało się Wam dotrzeć do nikogo poza gronem najbliższych...
czytaj więcej Mówi się, że jeśli coś jest darmowe, to nie warto z tego korzystać. W przypadku darmowych porad dotyczących SEO problem leży zupełnie gdzie indziej – wiedza zaczerpnięta z internetu jest bezcenna, ale jest jej tak dużo, że łatwo się w niej...
czytaj więcej Kim jest persona marketingowa?
Zanim zaczniesz wprowadzać jakikolwiek produkt lub usługę na rynek, powinieneś odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie: kto jest jej adresatem? To właśnie wyobrażenie o potencjalnym odbiorcy jest podstawą do stworzenia persony marketingowej....
czytaj więcej