Przejdź do

Content

Content marketing opiera się na budowaniu relacji z użytkownikami poprzez publikowane treści. Sprawnie poprowadzone działania contentowe generują zasięgi i zwiększają rozpoznawalności marki wśród internautów. Przemyślana kampania content marketingowa może nawet wywołać efekt wirusowy – oznacza to, że użytkownicy będą samodzielnie dzielić się między sobą treściami publikowanymi przez Twoją firmę.

CASE STUDY SEO – BIALCON

W maju 2021 roku niedługo po sezonie wiosennych promocji marka odzieżowa BIALCON zasiliła szereg klientów Fabryki Marketingu. Zainicjowaliśmy kompleksową współpracę w obszarach SEO, Google Ads i Meta Ads, dążąc do:poprawy struktury strony internetowej marki,  optymalizacji...

czytaj więcej

Jak zwiększyć zaangażowanie użytkowników na TikToku?

Widzowie TikToka mogą odkrywać miliony krótkich filmików, z których wiele zyskuje ogromną, wiralową popularność. To właśnie tutaj zaczyna się prawie każdy trend. Nic dziwnego, że coraz więcej marketerów chce dowiedzieć się, jak zwiększyć zaangażowanie na TikToku,...

czytaj więcej

Czym są aplikacje mobilne?

Szacuje się, że aplikacje mobilne w 2023 roku wygenerują przychód na poziomie 935 miliardów dolarów (TechJury). Obecnie używanie gier, platform społecznościowych, sklepów mobilnych i innych apek zajmuje użytkownikom aż 88% czasu spędzanego na smartfonach!   Aplikacje...

czytaj więcej

Czy warto tworzyć content na stronę?

W dobie przeładowania contentem coraz trudniej jest się wyróżniać i przyciągać uwagę konsumenta. Wiemy, że treści na stronę WWW powinny być unikalne, przyjazne dla robotów Google’a, nasycone frazami kluczowymi oraz przystępne dla użytkownika, w praktyce...

czytaj więcej