Content

Content 2018-11-14T12:22:54+00:00

Dlaczego warto postawić na dom mediowy?

Jak wygląda dobra reklama w świecie, gdzie trudno skupić uwagę na dłużej niż kilka sekund? Jak sprostać oczekiwaniom odbiorców, którym wydaje się, że widzieli już wszystko? Czy tworząc reklamę warto [...]

Podcast elementem marketingu?

Podcasty cieszą się dobrą sławą. Jeśli jesteś na etapie poszukiwania nowych dróg i kanałów, które pomogą pozyskać klienta, warto zastanowić się nad dzieleniem się swoją wiedzą właśnie w formie internetowych [...]

Jak napisać dobry tekst na bloga?

78% Polaków ma dostęp do Internetu i każdy chce się w nim wyróżniać. Jednym z najpopularniejszych sposobów na kreację i promocję marki jest prowadzenie bloga. Może być celem samym w sobie, głównym źródłem utrzymania, pomagać [...]

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Żeby marketing był skuteczny, musi być skierowany do konkretnego odbiorcy. Tworząc treści musimy więc mieć na uwadze to, kogo chcemy nimi zainteresować. Persona marketingowa reprezentuje naszych potencjalnych klientów – czyli bezpośrednich odbiorców naszej kampanii reklamowej. [...]

Remarketing: 9 prostych i skutecznych praktyk

Podstawowe narzędzie dociskające sprzedaż Jak sądzisz, kto ma większą szansę zostać Twoim klientem - przypadkowy użytkownik, który szuka różnych możliwości i wariantów czy ktoś, kogo dzieliło jedno kliknięcie od dokonania zakupu na Twojej stronie? [...]

Subscribe to our newsletter