Google Merchant Center oferuje mnóstwo funkcji i statystyk, dzięki którym reklamodawcy mogą znacząco poprawić wyniki swoich kampanii. Okazuje się jednak, że niewielu wykorzystuje pełen potencjał narzędzia. Musisz wiedzieć, że jeśli i Ty tego nie robisz...
czytaj więcej Według WordStream małe firmy marnują około 25% swoich wydatków na płatne reklamy Google Ads. To bardzo dużo, zwłaszcza dziś, w tak niepewnej sytuacji gospodarczej. Na szczęście wiele problemów, które blokują skuteczność kampanii i nie pozwalają jej...
czytaj więcej Google wprowadziło aktualizacje i nowe narzędzia AI w kampaniach pMax. Na czym będą polegać zmiany i czy jest się czego obawiać? Przeczytaj nasz artykuł!
Google na czerwcowej konferencji w Dublinie zaprezentowało aktualizacje dotyczące kampanii Performance...
czytaj więcej Za każdym razem, gdy użytkownik klika link sponsorowany, do kieszeni Google trafiają pieniądze. Nic dziwnego, że gigant z Kalifornii kładzie tak duży nacisk na jakość sponsorowania. Im więcej kliknięć, tym więcej zarobi cały ekosystem Google. Do tego...
czytaj więcej Marketing internetowy jest niezwykle obszerną dziedziną. Wśród elementów, które się na niego składają, są m.in. SEO i SEM. Choć są to dwa różne kanały, to jednak mają wiele cech wspólnych. Ich zadaniem jest pozyskiwanie ruchu na stronie poprzez wykorzystywanie...
czytaj więcej W 2022 roku system Google Ads w jeszcze większym niż do tej pory stopniu wsparł się na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji. W pełnej krasie pojawiły się kampanie Performance Max, a reklamy elastyczne zastąpiły rozszerzone reklamy tekstowe. Jakie...
czytaj więcej Czytając nasze artykuły, być może czasem zadawałeś sobie pytanie: czy ta wiedza rzeczywiście przekłada się na wyniki? Odpowiedzią na to mogą być wyłącznie konkretne liczby. A te mówią same za siebie: wzrost użytkowników o ponad 1000%, wzrost...
czytaj więcej Gdybym miał ująć w jednym zdaniu wszystkie zmiany w systemie reklamowym Google Ads, które wprowadzono w ciągu ostatniego roku, to powiedziałbym, że Google stale powiększa możliwości reklamowe i umożliwia nowe sposoby dotarcia, jednocześnie stawiając na jakość...
czytaj więcej Analiza strony WWW jest tym etapem pracy, który weryfikuje, czy nasze dotychczasowe działania przynoszą pożądane przez nas rezultaty. Jest to jednocześnie niezbędny krok w procesie tworzenia strony i jej późniejszej optymalizacji.
Taka analiza – a w zasadzie...
czytaj więcej Podstawą każdej kampanii reklamowej w wyszukiwarce jest tekst reklamowy. Często jest on ignorowany przez użytkownika wyświetlającego reklamę, ponieważ nie spełnia jego oczekiwań. Podobnie dzieje się w przypadku algorytmów Google’a, które nie pozwalają na wyświetlanie...
czytaj więcej