Amerykański przedsiębiorca i jeden z pionierów marketingu, John Wanamaker, powiedział kiedyś: „Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym, że nie wiem, która połowa”. Natomiast w przypadku kampanii performance...
czytaj więcej Digital marketing stale ewoluuje. Zmieniają się trendy i udział poszczególnych kanałów w generowaniu konwersji oraz zysków. Jednak niezmiennie od wielu lat Google jest jednym z najchętniej wybieranych przez konsumentów miejsc do szukania produktów i usług....
czytaj więcej Marketing internetowy jest niezwykle dynamiczną branżą, która na przestrzeni zaledwie roku potrafi przejść ogromne zmiany. Również w ciągu ostatnich 12 miesięcy specjaliści odpowiedzialni za reklamy w Google musieli trzymać rękę na pulsie. Zastanawiasz się,...
czytaj więcej Powiadomienia web push z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Aktualnie marketerzy bardzo chętnie wdrażają je na stronach internetowych swoich marek. Prosta implementacja i wysoki wskaźnik open rate sprawiają, że notyfikacje są coraz bardziej popularne...
czytaj więcej W maju 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z marką Maestro, czyli siecią pizzerii w Arabii Saudyjskiej, która w międzyczasie rozszerzyła działalność o lokale w Dubaju. Naszym głównym zadaniem było usprawnienie kanałów cyfrowych, co miało przełożyć...
czytaj więcej Google Merchant Center oferuje mnóstwo funkcji i statystyk, dzięki którym reklamodawcy mogą znacząco poprawić wyniki swoich kampanii. Okazuje się jednak, że niewielu wykorzystuje pełen potencjał narzędzia. Musisz wiedzieć, że jeśli i Ty tego nie robisz...
czytaj więcej Według WordStream małe firmy marnują około 25% swoich wydatków na płatne reklamy Google Ads. To bardzo dużo, zwłaszcza dziś, w tak niepewnej sytuacji gospodarczej. Na szczęście wiele problemów, które blokują skuteczność kampanii i nie pozwalają jej...
czytaj więcej Google wprowadziło aktualizacje i nowe narzędzia AI w kampaniach pMax. Na czym będą polegać zmiany i czy jest się czego obawiać? Przeczytaj nasz artykuł!
Google na czerwcowej konferencji w Dublinie zaprezentowało aktualizacje dotyczące kampanii Performance...
czytaj więcej Za każdym razem, gdy użytkownik klika link sponsorowany, do kieszeni Google trafiają pieniądze. Nic dziwnego, że gigant z Kalifornii kładzie tak duży nacisk na jakość sponsorowania. Im więcej kliknięć, tym więcej zarobi cały ekosystem Google. Do tego...
czytaj więcej Marketing internetowy jest niezwykle obszerną dziedziną. Wśród elementów, które się na niego składają, są m.in. SEO i SEM. Choć są to dwa różne kanały, to jednak mają wiele cech wspólnych. Ich zadaniem jest pozyskiwanie ruchu na stronie poprzez wykorzystywanie...
czytaj więcej