Przejdź do

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to kampania marketingowa realizowana w wyszukiwarce Google. Jest ona wyświetlana w postaci linków sponsorowanych i reklam produktowych wśród wyników wyszukiwania, a także na stronach oraz w aplikacjach partnerów.

Podsumowanie roku 2020 w Google Ads

2020 rok przyniósł ogromne i niespodziewane zmiany praktycznie we wszystkich branżach. Na całe szczęście nie wszędzie dokonała się z tego powodu rewolucja – tegoroczne zmiany w Google Ads określiłbym właśnie raczej jako ewolucję, bo były one tak naprawdę... 

czytaj więcej

Ile kosztuje kampania w Google Ads?

Dobrze poprowadzone kampanie Google Ads pozwalają na skuteczne dotarcie do naszej grupy odbiorców. Nie mają jednak stałego cennika, więc oszacowanie ich kosztów może być trudne. W tym artykule omówimy, od jakich zmiennych zależą koszty kampanii w Google Ads... 

czytaj więcej

11 narzędzi do efektywnej analizy strony www

Istota Audytu SEO Zanim powiemy, jak ważny jest audyt SEO dla prawidłowego funkcjonowania strony w Internecie i za pomocą jakich narzędzi go wykonywać, odpowiedzmy sobie na pytanie, czym on właściwie jest. Audyt SEO jest bardzo ważny dla efektywnego funkcjonowania w Internecie.... 

czytaj więcej

Pięć użytecznych narzędzi do analityki internetowej

Jednym z najważniejszych procesów marketingu internetowego jest analityka internetowa. Dzięki niej możesz analizować dane na temat ruchu na stronach internetowych oraz śledzić kroki użytkowników. Zdobyte w ten sposób informacje pomogą ci dopasowywać treści (np. reklamowe)... 

czytaj więcej

5 praktycznych metod ustalania budżetu kampanii online

Zastanawialiście się kiedyś, jak rozpocząć działania mediowe we współpracy z agencją i jaki budżet należy na nie przeznaczyć? Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie właśnie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów,... 

czytaj więcej