SEM 2018-11-23T14:34:46+00:00

5 praktycznych metod ustalania budżetu kampanii online

Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie produktów, możliwości narzędzi, media-miksu, pomysłów kreatywnych zazwyczaj mają przebieg jednostronny. Agencja mówi, klient słucha uznając eksperckość rozwiązań i [...]

Pięć użytecznych narzędzi do analityki internetowej

Jednym z najważniejszych procesów marketingu internetowego jest analityka internetowa. Dzięki niej możesz analizować dane na temat ruchu na stronach internetowych oraz śledzić kroki użytkowników. Zdobyte w ten sposób informacje pomogą ci dopasowywać treści (np. [...]

Facebook dla e-commerce i jego możliwości

Facebook jest portalem społecznościowym o ogromnym potencjale biznesowym. Na całym świecie korzysta z niego ponad półtora miliarda użytkowników, którzy przeglądają go przez ok. 15 godzin miesięcznie! Właśnie tam toczy się [...]

Remarketing: 9 prostych i skutecznych praktyk

Podstawowe narzędzie dociskające sprzedaż Jak sądzisz, kto ma większą szansę zostać Twoim klientem - przypadkowy użytkownik, który szuka różnych możliwości i wariantów czy ktoś, kogo dzieliło jedno kliknięcie od dokonania zakupu na Twojej stronie? [...]

AdWords kontra pozycjonowanie – wady i zalety

Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do [...]

11 narzędzi do efektywnej analizy strony www

Istota Audytu SEO Zanim powiemy jak ważny jest audyt SEO dla prawidłowego funkcjonowania strony w Internecie i za pomocą jakich narzędzi go wykonywać, odpowiedzmy sobie na pytanie czym on właściwie jest. Audyt SEO jest [...]

Subscribe to our newsletter