Przejdź do

SEM

SEM (Search Engine Marketing) to kampania marketingowa realizowana w wyszukiwarce Google. Jest ona wyświetlana w postaci linków sponsorowanych i reklam produktowych wśród wyników wyszukiwania, a także na stronach oraz w aplikacjach partnerów.

Kampania Google Ads czy Facebook Ads – którą wybrać?

Google Ads i Facebook Ads (Meta Ads) to systemy reklamowe z pozoru wyglądające na bardzo podobne do siebie. Nasuwa się zatem pytanie: czy któryś z nich jest lepszy? Jak można się domyślić, wszystko zależy od celu kampanii i Twoich potrzeb. W artykule wskażemy, czym są oba typy...

czytaj więcej

Google AdSense – co to jest i jak na tym zarobić?

Internet jest dziś kopalnią wiedzy, a także źródłem angażujących i wartościowych treści. Właściciel strony internetowej lub innych kanałów komunikacji może liczyć na sięgające milionów użytkowników grono odbiorców. Za pracę włożoną w content publikowany...

czytaj więcej