2020 rok przyniósł ogromne i niespodziewane zmiany praktycznie we wszystkich branżach. Na całe szczęście nie wszędzie dokonała się z tego powodu rewolucja – tegoroczne zmiany w Google Ads określiłbym właśnie raczej jako ewolucję, bo były one tak naprawdę...
czytaj więcej
Dobrze poprowadzone kampanie Google Ads pozwalają na skuteczne dotarcie do naszej grupy odbiorców. Nie mają jednak stałego cennika, więc oszacowanie ich kosztów może być trudne. W tym artykule omówimy, od jakich zmiennych zależą koszty kampanii w Google Ads...
czytaj więcej
Google Ads i Facebook Ads to systemy reklamowe wyglądające z pozoru na bardzo podobne do siebie. Nasuwa się zatem pytanie: czy któryś z nich jest lepszy? Jak się okazuje, wszystko zależy od celu kampanii. W artykule poznamy różnice między tymi dwoma...
czytaj więcej
Istota Audytu SEO
Zanim powiemy, jak ważny jest audyt SEO dla prawidłowego funkcjonowania strony w Internecie i za pomocą jakich narzędzi go wykonywać, odpowiedzmy sobie na pytanie, czym on właściwie jest.
Audyt SEO jest bardzo ważny dla efektywnego funkcjonowania w Internecie....
czytaj więcej
Jednym z najważniejszych procesów marketingu internetowego jest analityka internetowa. Dzięki niej możesz analizować dane na temat ruchu na stronach internetowych oraz śledzić kroki użytkowników. Zdobyte w ten sposób informacje pomogą ci dopasowywać treści (np. reklamowe)...
czytaj więcej
Zastanawialiście się kiedyś, jak rozpocząć działania mediowe we współpracy z agencją i jaki budżet należy na nie przeznaczyć? Największym bólem w relacji agencja-klient jest niewątpliwie ustalanie właśnie budżetu mediowego. Rozmowy odnośnie do produktów,...
czytaj więcej