Według danych Komisji Europejskiej prawie 90 milionów mieszkańców UE zmaga się z jakąś niepełnosprawnością. Ponad połowa tych osób czuje się dyskryminowana m.in. w kontekście zdobywania wykształcenia, podejmowania pracy czy też korzystania z różnego rodzaju...
czytaj więcej Paul Arden, ikona reklamy, wierzył, że ryzyko jest niezbędne do osiągnięcia dobrych wyników. Dlaczego? Bo pozwala markom na przełamywanie konwencji i wyróżnianie się na tle konkurencji. Czy strategia contentowa powinna być ryzykowna? To zależy. Ważniejsze...
czytaj więcej W Polsce o Pintereście wciąż niewiele się mówi w kontekście promowania biznesu i rozkręcania sprzedaży. Tymczasem może być to świetny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów i przekierowanie ich zainteresowania na swoją stronę internetową....
czytaj więcej Funkcjonując w świecie marketingu online, warto pamiętać, że duża część działań naszej konkurencji może być dla nas transparentna. Analiza postępowania naszych rynkowych rywali to doskonała droga do zdobycia przewagi oraz załatania luk we własnych kampaniach,...
czytaj więcej E-commerce to dynamicznie zmieniająca się gałąź rynku. Po okresie nagłego wzrostu, związanego głównie z pandemią oraz idących za tym wyraźnych zmian w preferencjach konsumentów, sprzedaż internetowa przechodzi kolejne zmiany. Duża część internautów, wcześniej...
czytaj więcej Jeśli chcesz rozwijać swoją markę lub sprzedawać produkty czy usługi, e-mail marketing jest jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych narzędzi w digitalowych kampaniach promocyjnych. W poniższym artykule omówimy, w jaki sposób email marketing może pomóc...
czytaj więcej Globalne badanie PwC wykazało, że do 2030 roku artificial intelligence wygeneruje dla światowej gospodarki aż 15,7 biliona dolarów. Chcemy czy nie, AI coraz bardziej rozgaszcza się w naszej rzeczywistości i wywiera mocny wpływ na przeróżne obszary życia –...
czytaj więcej Prawdopodobnie nieraz udało Ci się zobaczyć na różnych stronach internetowych treści oznaczone jako „link partnerski” lub „wpis sponsorowany”. Promowanie produktów za pośrednictwem programów partnerskich może być bardzo korzystnym sposobem monetyzowania publikowanych...
czytaj więcej Co się dzieje, gdy studio Warner Bros. łączy siły z firmą Mattel? Powstaje film z kultową lalką w roli głównej, a dookoła niego zaplanowana, z ogromnym rozmachem, milionowa kampania promocyjna. Mowa oczywiście o premierze filmu „Barbie” i o tym,...
czytaj więcej Każdy przedsiębiorca zdaje sobie doskonale sprawę z tego, że współcześni klienci bywają bardzo wymagający. W zaplanowanych działaniach marketingowych warto wziąć pod uwagę również obsługę klientów, aby regularnie odpowiadać na zapytania użytkowników i rozwiązywać...
czytaj więcej