wiedza+

naszabazawiedzy

Marketing afiliacyjny w 2025 roku – czy warto w niego inwestować?

Prawdopodobnie niejeden raz zdarzyło Ci się zobaczyć na różnych stronach internetowych treści oznaczone jako „link partnerski” lub „wpis sponsorowany” z kodami rabatowymi umożliwiającymi zakup produktów lub usług. Takie promowanie produktów za pośrednictwem programów partnerskich nazywa się „marketingiem afiliacyjnym” i może…

E-mail – marketing co to jest?

E-mail marketing to jedno z najstarszych narzędzi marketingu online i wiele osób zadaje sobie pytanie, czy w dobie mediów społecznościowych jest ono nadal skuteczne. Pytanie jest jak najbardziej zasadne, bo chyba każdemu z nas zdarzyło się usunąć ze swojej skrzynki…

Co to jest User Generated Content? Rola UGC w strategii marketingowej

Według badań przeprowadzonych przez Nielsena, aż 9 na 10 konsumentów bardziej ufa treściom tworzonym przez innych użytkowników, niż tradycyjnym reklamom. W dobie popularności social mediów warto zachęcić konsumenta do aktywnego udziału w życiu marki i nakłonić go, by podzielił się…

Co to jest Real Time Marketing? – przykłady RTM

Real Time Marketing to niezwykła szansa dla każdej marki na to, by zaistnieć w świadomości konsumentów. Wystarczy dobry refleks, szybki czas reakcji oraz kreatywny pomysł, aby opublikowany post zyskał miliony wyświetleń i komentarzy. Dlaczego warto promować swoje produkty za pomocą…

ROAS – co to jest i jak obliczyć?

Marketing internetowy daje ogromne możliwości docierania do nowych klientów i może znacząco wpłynąć na rozpoznawalność Twojej marki czy jej sprzedażowy sukces. Aby tak się jednak stało – zwłaszcza w przypadku płatnej kampanii reklamowej w internecie – musisz poznać kluczowy wskaźnik…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz