Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces wymagający dużo czasu, cierpliwości oraz wiedzy, którą można pozyskać z różnorodnych blogów czy szkoleń. Duże firmy mogą pozwolić sobie na zbudowanie własnego działu SEO, który sklepem internetowym będzie...
czytaj więcej Techniczne SEO jest procesem analizy technicznych aspektów serwisu. Rekomendacje wprowadzone jako wynik audytu SEO powodują, że wyszukiwarki (a szczególnie Google) lepiej postrzegają daną witrynę. W przypadku dużego nagromadzenia błędów strony WWW gorzej wypadają w wynikach organicznych.
Techniczne...
czytaj więcej Lokalne SEO to strategia optymalizacji, która pomoże Twojej firmie być bardziej widoczną w lokalnych wynikach wyszukiwania Google. Inwestując w takie działania, dasz się znaleźć potencjalnym klientom, zbudujesz wizerunek wiarygodnego przedsiębiorcy i wyróżnisz się wśród konkurencji....
czytaj więcej WordPress to bardzo przystępny w obsłudze i wydajny w działaniu CMS. Nie dziwi więc fakt, że jest on najczęściej wybierany przez właścicieli stron internetowych i pozostawia daleko w tyle inne CMS-y – również w przypadku profesjonalnych stron firmowych i sklepów...
czytaj więcej Dbasz o rozwój i aktualizację swojej strony, oferujesz wartościowe treści i dostarczasz regularnie nowe artykuły na bloga, a ruch nadal pozostawia wiele do życzenia? Zastanawiasz się, co robisz nie tak? Spieszymy z odpowiedzią!
Jednym z powodów,...
czytaj więcej Czytając nasze artykuły, być może czasem zadawałeś sobie pytanie: czy ta wiedza rzeczywiście przekłada się na wyniki? Odpowiedzią na to mogą być wyłącznie konkretne liczby. A te mówią same za siebie: wzrost użytkowników o ponad 1000%, wzrost...
czytaj więcej SXO (Search Experience Optimization) to optymalizacja doświadczeń użytkownika odwiedzającego serwis www. W tym artykule postaram się wyjaśnić, jakie praktyczne aspekty kryją się pod tym tajemniczo brzmiącym określeniem. Podpowiem również, jak audyt SXO pomoże Twojej stronie i dlaczego...
czytaj więcej CMS to skrót od Content Management System, co w języku polskim tłumaczone jest jako system zarządzania treścią. W praktyce jest to oprogramowanie, dzięki któremu można stworzyć, prowadzić i rozbudowywać swoją stronę internetową bez konieczności...
czytaj więcej Firmowe strony www, rozbudowane blogi, sklepy internetowe – podstawą ich funkcjonowania jest odpowiedni system CMS. To dzięki niemu możesz tworzyć profesjonalne strony od podstaw, a następnie dokonywać aktualizacji ich zawartości na różnych etapach swojej działalności...
czytaj więcej Chcesz zwiększyć widoczność swojej strony w internecie? Pozycjonowanie może Ci w tym pomóc. Aby jednak uzyskać odpowiednie efekty, warto wybrać dobrego fachowca. Nie wiesz, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych? Sprawdź ceny SEO!
Ile kosztuje SEO miesięcznie?
Przede...
czytaj więcej