wiedza+

naszabazawiedzy

SEO w 2025 roku – najnowsze trendy i prognozy

W naszej fabrycznej czytelni niedawno pojawił się wpis podsumowujący rok 2024 w pozycjonowaniu stron. Świat SEO nie stoi w miejscu. Odpowiedź na to, jak będzie wyglądał za kilka miesięcy tkwi w zmieniających się algorytmach wyszukiwarek, zwyczajach użytkowników i nowych narzędziach…

Podsumowanie 2024 w SEO

Końcówka roku to idealna okazja do podsumowań w marketingu internetowym i SEO. W roku 2024 algorytmy Google zdecydowanie nie próżnowały i łatwo zidentyfikować najważniejsze trendy z ostatnich 12 miesięcy. Co w tym czasie zmieniło się w algorytmach wyszukiwarek? Jak zmiany w algorytmach wpływają na tworzenie i optymalizację treści, linkowanie i doświadczenia użytkownika korzystającego z wyszukiwarki? W jaki…

Parametry UTM – co to jest i jak z nich poprawnie korzystać?

Prowadzenie działań marketingowych online ma liczne zalety. Do najważniejszych z nich należy możliwość dokładnego zmierzenia, jaka jest skuteczność kampanii i realizowanej strategii marketingowej. Pomoże nam w tym analiza parametrów UTM za pomocą narzędzia Google Analytics. To proste rozwiązanie umożliwia zwiększenie skuteczności kampanii, skupienie się na najbardziej efektywnych działaniach…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz