wiedza+

naszabazawiedzy

Kampania Google Ads czy Facebook Ads – którą wybrać?

Google Ads i Facebook Ads (Meta Ads) to systemy reklamowe z pozoru wyglądające na bardzo podobne do siebie. Nasuwa się zatem pytanie: czy któryś z nich jest lepszy? Jak można się domyślić, wszystko zależy od celu kampanii i Twoich potrzeb. W artykule wskażemy, czym są oba typy reklam, jakie są ich wady i zalety, a także skupimy się na różnicach…

Jak wybrać cel reklamowy i jaki ma on wpływ na efekty kampanii na Facebooku?

Zastanawiałeś się kiedyś, jak ustawić kampanię na Facebooku, aby realizowała wybrane przez Ciebie cele kampanii reklamowej? System reklamowy Facebooka to potężne narzędzie, oferujące szerokie możliwości docierania do odbiorców i zamieniania ich w klientów. Warto je maksymalnie wykorzystać. Rozpoczynając tworzenie reklam…

Jak zwiększyć zasięg na Facebooku? 7 porad

Każda sieć społecznościowa ma unikalne algorytmy, reguły i zasady, które wpływają na to, jaka treść jest wyświetlana w kanałach użytkownika. Od czasu uruchomienia Facebooka w 2004 r. jego algorytm przeszedł wiele zmian i aktualizacji, aby stworzyć jak najbardziej spersonalizowane doświadczenie.…

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku w 2024

Facebook to zdecydowanie najpopularniejszy serwis społecznościowy – zgodnie z wynikami badań Mediapanel, tylko we wrześniu 2024 roku używało go ponad 71% użytkowników. Nie dziwi więc stopień, w jakim platforma ta wykorzystywana jest przez przedsiębiorców do emitowania i wyświetlania reklam oraz promowania postów. Konstruowanie reklam za pośrednictwem Facebooka bywa…

Możliwości reklamowe na Instagramie 2021

Współczesny Instagram to nie tylko platforma społecznościowa umożliwiająca dzielenie się z najbliższymi najważniejszymi momentami codzienności. To także idealne środowisko do promowania swoich produktów, usług i inicjatyw. Większość ruchu na Instagramie odbywa się przez aplikację mobilną. Obecnie* znajduje się ona na…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz