W Polsce Facebook to numer jeden wśród portali społecznościowych z reklamowym potencjałem. Serwis ten jest platformą dynamiczną – często wdrażane są tam nowe formaty i algorytmy, które co jakiś czas zmieniają się z typową dla siebie regularnością. Czym są...
czytaj więcej
Koszt reklamy na Facebooku to najczęściej zadawane pytanie w kontekście prowadzenia kampanii reklamowych na tej platformie. Nic dziwnego – każdy z nas chciałby wiedzieć, jaki powinien przeznaczyć budżet na reklamę. Ale nie jest to takie proste....
czytaj więcej
Media społecznościowe to potężne narzędzie, umożliwiające dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów. Działania organiczne na fanpage’u mogą jednak nie wystarczyć do osiągnięcia celów biznesowych, dlatego warto skorzystać z płatnych kampanii i dotrzeć...
czytaj więcej
Google Ads i Facebook Ads to systemy reklamowe wyglądające z pozoru na bardzo podobne do siebie. Nasuwa się zatem pytanie: czy któryś z nich jest lepszy? Jak się okazuje, wszystko zależy od celu kampanii. W artykule poznamy różnice między tymi dwoma...
czytaj więcej
Zastanawialiście się kiedyś, jak ustawić kampanię na Facebooku, aby realizowała wybrane cele? System reklamowy Facebooka to potężne narzędzie, oferujące szerokie możliwości docierania do odbiorców i zamieniania ich w klientów. Warto je maksymalnie wykorzystać....
czytaj więcej
Pozyskiwanie leadów, czyli zdobywanie kontaktów do osób lub firm zainteresowanych naszą usługą czy produktem, można realizować na wiele sposobów. Niektóre social media – na przykład Facebook – dają możliwość pozyskiwania leadów bezpośrednio na samych platformach. Jakie są tego...
czytaj więcej