Przejdź do

Facebook

Reklama na Facebooku to obecnie jedno z najbardziej skutecznych narzędzi docierania do Klienta. Baza jego użytkowników pozwala dotrzeć z przekazem reklamowym do ponad 15 milionów polskich internautów i internautek. Facebook to narzędzie, dzięki któremu nie tylko dotrzesz do klienta indywidualnego (B2C), ale również zrealizujesz kampanie reklamowe skierowane do firm (B2B).

Możliwości reklamowe na Instagramie 2021

Współczesny Instagram to nie tylko platforma społecznościowa umożliwiająca dzielenie się z najbliższymi najważniejszymi momentami codzienności. To także idealne środowisko do promowania swoich produktów, usług i inicjatyw. Większość ruchu na Instagramie...

czytaj więcej

Kampania Google Ads czy Facebook Ads – którą wybrać?

Google Ads i Facebook Ads to systemy reklamowe z pozoru wyglądające na bardzo podobne do siebie. Nasuwa się zatem pytanie: czy któryś z nich jest lepszy? Jak się okazuje, wszystko zależy od celu kampanii. W artykule poznamy różnice między tymi dwoma systemami i spróbujemy odpowiedzieć,...

czytaj więcej

Jak pozyskać leady na FB?

Pozyskiwanie leadów, czyli zdobywanie kontaktów do osób lub firm zainteresowanych naszą usługą czy produktem, można realizować na wiele sposobów. Niektóre social media – na przykład Facebook – dają możliwość pozyskiwania leadów bezpośrednio na samych platformach. Jakie są tego...

czytaj więcej

Jak zdobyć klientów e-commerce przez Facebooka

Efektywne wykorzystanie Facebooka Każdy, kto promuje swój biznes w Internecie, wie, jak ogromny potencjał drzemie w Facebooku. To portal społecznościowy, który zrzesza półtora miliarda użytkowników. Ponad jedna trzecia z nich, korzysta z Facebooka codziennie, a przeciętny...

czytaj więcej

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Koszt reklamy na Facebooku to najczęściej zadawane pytanie w kontekście prowadzenia kampanii reklamowych na tej platformie. Nic dziwnego – każdy z nas chciałby wiedzieć, jaki powinien przeznaczyć budżet na reklamę. Ale nie jest to takie proste....

czytaj więcej

Jak zaplanować kampanię na Facebooku?

Media społecznościowe to potężne narzędzie, umożliwiające dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów. Działania organiczne na fanpage’u mogą jednak nie wystarczyć do osiągnięcia celów biznesowych, dlatego warto skorzystać z płatnych kampanii i dotrzeć...

czytaj więcej

Deweloper na Facebooku – naturalnie, że tak!

Dobra treść prowadzi do sukcesu Siła Facebooka opiera się na treściach (contencie). Jakościowe publikacje (tzw. posty) są chętniej czytane przez użytkowników, a co za tym idzie – częściej wyświetlane. Deweloperzy do promocji swoich działań w social...

czytaj więcej