wiedza+

naszabazawiedzy

Jak pozyskać leady na FB?

Pozyskiwanie leadów, czyli zdobywanie kontaktów do osób lub firm zainteresowanych naszą usługą czy produktem, można realizować na wiele sposobów. Niektóre social media – na przykład Facebook – dają możliwość pozyskiwania leadów bezpośrednio na samych platformach. Jakie są tego zalety i…

Jak zdobyć klientów e-commerce przez Facebooka

Efektywne wykorzystanie Facebooka Każdy, kto promuje swój biznes w Internecie, wie, jak ogromny potencjał drzemie w Facebooku. To portal społecznościowy, który zrzesza półtora miliarda użytkowników. Ponad jedna trzecia z nich, korzysta z Facebooka codziennie, a przeciętny użytkownik spędza tam przynajmniej…

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Koszt reklamy na Facebooku to najczęściej zadawane pytanie w kontekście prowadzenia kampanii reklamowych na tej platformie. Nic dziwnego – każdy z nas chciałby wiedzieć, jaki powinien przeznaczyć budżet na reklamę. Ale nie jest to takie proste. W dzisiejszym artykule omówimy,…

Jak zaplanować kampanię na Facebooku?

Media społecznościowe to potężne narzędzie, umożliwiające dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów. Działania organiczne na fanpage’u mogą jednak nie wystarczyć do osiągnięcia celów biznesowych, dlatego warto skorzystać z płatnych kampanii i dotrzeć do nowych odbiorców. Reklama produktów lub usług na…

Deweloper na Facebooku – naturalnie, że tak!

Dobra treść prowadzi do sukcesu Siła Facebooka opiera się na treściach (contencie). Jakościowe publikacje (tzw. posty) są chętniej czytane przez użytkowników, a co za tym idzie – częściej wyświetlane. Deweloperzy do promocji swoich działań w social mediach wykorzystują strony firmowe,…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz