Przejdź do

Content

Content marketing opiera się na budowaniu relacji z użytkownikami poprzez publikowane treści. Sprawnie poprowadzone działania contentowe generują zasięgi i zwiększają rozpoznawalności marki wśród internautów. Przemyślana kampania content marketingowa może nawet wywołać efekt wirusowy – oznacza to, że użytkownicy będą samodzielnie dzielić się między sobą treściami publikowanymi przez Twoją firmę.

Czy warto tworzyć content na stronę?

W dobie przeładowania contentem coraz trudniej jest się wyróżniać i przyciągać uwagę konsumenta. Wiemy, że treści na stronę WWW powinny być unikalne, przyjazne dla robotów Google’a, nasycone frazami kluczowymi oraz przystępne dla użytkownika, w praktyce...

czytaj więcej

Artykuł sponsorowany – jak go napisać?

Artykuł sponsorowany to świetna forma reklamy, która – wybijając się ponad marketingowy szum – pomoże Ci zwiększyć świadomość marki oraz wiedzę odbiorcy o produkcie bądź usłudze. Dlaczego jest tak skuteczna? Właśnie o tym przeczytasz w poniższym (niesponsorowanym) artykule. Dzisiejszy...

czytaj więcej

Persona marketingowa – kim jest i do czego służy?

Kim jest persona marketingowa? Zanim zaczniesz wprowadzać jakikolwiek produkt lub usługę na rynek, powinieneś odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie: kto jest jej adresatem? To właśnie wyobrażenie o potencjalnym odbiorcy jest podstawą do stworzenia persony marketingowej. Możemy nazywać...

czytaj więcej

Język korzyści w copywritingu

Copywriting jest istotnym elementem procesu sprzedażowego. Jego głównym celem jest sprzedaż produktu poprzez przyciągnięcie uwagi i zaciekawienie odbiorcy za pomocą treści. Dobry copywriter zna zasady SEO, narzędzia analityczne czy psychologię sprzedaży. Tworzy treści m.in. do ulotek,...

czytaj więcej

Jak wykorzystać YouTube w influencer marketingu?

Gdzie najlepiej prowadzić influencer marketing w 2021 roku? Choć Facebook cały czas świetnie się trzyma, to najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania content video – to YouTube oferuje największe możliwości....

czytaj więcej

Jak napisać dobry tekst na bloga?

Możesz być pewna jednego – dobrze prowadzony blog potrafi przełożyć się na znaczące zyski. Pomaga zbudować i wzmocnić wizerunek marki, stworzyć społeczność dookoła niej.  Wniosek jest jeden, z biznesowego punktu widzenia, w prawie każdej branży warto prowadzić...

czytaj więcej