Przejdź do

Regulamin

1.     Postanowienia ogólne

2.     Definicje

3.     Rodzaj i zakres usług elektronicznych

4.     Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

5.     Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych

6.     Tryb postępowania reklamacyjnego

7.     Własność intelektualna

8.     Postanowienia końcowe

1.     POSTANOWIENIA OGÓLNE

a)     Strona https://fabrykamarketingu.pl/ działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

b)     Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę https://fabrykamarketingu.pl/, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

c)     Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Strony https://fabrykamarketingu.pl/, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

d)     W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy

  • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
  • Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
  • Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

2.     DEFINICJE

a)     FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na Stronie https://fabrykamarketingu.pl/ umożliwiający Usługobiorcy bezpośredni kontakt z Usługodawcą.

b)     REGULAMIN – niniejszy regulamin Strony.

c)     USŁUGODAWCA – Fabryka Marketingu Sp. z o.o., adres siedziby: Warszawa, ul Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, adres do doręczeń: Warszawa, ul. Ratuszowa 11, NIP: 1132900362, REGON: 363337296, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: kontakt@fabrykamarketingu.pl, tel. + 48
609 710 098.

d)     USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

e)     USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Strony.

f)      NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy.

3.     RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

a)     Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Strony korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

  • korzystanie z Formularza Kontaktowego,
  • korzystanie z Newslettera,

b)     Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

4.     WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

a)     Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

b)     Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

  • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
  • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.

c)     Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

  • komputer z dostępem do Internetu,
  • dostęp do poczty elektronicznej,
  • przeglądarka internetowa,
  • włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

d)     Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Strony w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

e)     Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

f)      Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

5.     WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

a)     Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:

  • Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. korzystanie z Newslettera).
  • Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@fabrykamarketingu.pl
  • Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
  • Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

b)     Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

6.     TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

a)     Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:

  • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Strony Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@fabrykamarketingu.pl
  • W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  • Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  •  Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

7.     WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

a)     Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem https://fabrykamarketingu.pl/ korzystają z ochrony prawno-autorskiej i są własnością https://fabrykamarketingu.pl/ Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony https://fabrykamarketingu.pl/, bez zgody Usługodawcy.

b)     Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony https://fabrykamarketingu.pl/ stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

8.     POSTANOWIENIA KOŃCOWE

a)     Umowy zawierane za pośrednictwem Strony zawierane są zgodnie z prawem polskim.

b)     W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.