Kampanie reklamowe online
Kampanie dostosowane do indywidualnych oczekiwań naszych klientów
Reklama w internecie to nasza specjalność. Wiemy, jak dotrzeć do wybranego przez Ciebie użytkownika i jak ustawić kampanie online, które spełnią wszystkie Twoje zawodowe KPI.
Staramy się zrozumieć, jakie masz cele, czym wyróżnia się Twoja branża i przede wszystkim… Twoja firma. Dzięki uzyskanym informacjom z powodzeniem zrealizujemy kampanie w mediach społecznościowych, w sieci reklamowej Google, na największych portalach w Polsce i witrynach tematycznych.
Tworzymy kampanie reklamowe dostosowane do indywidualnych oczekiwań naszych klientów. Gdy już zrozumiemy cele kampanii online i poznamy branżę, jesteśmy w stanie zaproponować skuteczne narzędzia promocji w internecie. Wówczas skupiamy się na sprzedaży produktu czy usługi, pozyskaniu większej liczby potencjalnych klientów lub na prowadzeniu działań wizerunkowych, takich jak branding marki czy budowanie świadomości.
Kampanie reklamowe online – kto powinien reklamować się w Internecie
Jak wynika z badania Mediapanel Gemius/PBI II 2022, w lutym 2022 roku liczba internautów wyniosła 30 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,5 mln osób. Liderem odwiedzanych stron była Grupa Google z zasięgiem na poziomie 96,54%. Kolejne miejsca na podium należały do Grupy Youtube (88,49%) i do Grupy Allegro (74,65%). Czwarte miejsce zajęła RAS Polska (74,29%), a piąte – serwis Facebook (74,25%).
Jeżeli masz stronę www i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż, nie rezygnuj z reklamy online. Jeśli będziesz obecny w internecie w wyrazisty i skuteczny sposób (o to zadbamy my), dasz się znaleźć osobom, które szukają dokładnie takich produktów i usług, jakie oferujesz. Zbudujesz rozpoznawalny wizerunek marki, zwiększysz obroty i zyski oraz zamienisz jednorazowych klientów w lojalnych kupujących.
Nie ma znaczenia, czy masz sklep e-commerce, czy zwykłą wizytówkę firmową z opisem usług. Dla każdej działalności komercyjnej mierzymy realizację celów kupowanej reklamy internetowej. W optymalnym przypadku cele są realizowane online (dobrym przykładem jest sklep e-commerce, gdzie usługa czy produkt są możliwe do kupienia przez www). Nawet jeśli masz tradycyjną stronę informacyjną, zmierzymy, ile osób i jakim kosztem przeszło do zakładki „Kontakt” lub wypełniło formularz kontaktowy.
Co zyskasz dzięki efektywnie zrealizowanej kampanii reklamowej w internecie?
Coraz więcej osób wykorzystuje media społecznościowe i inne internetowe kanały komunikacji do celów biznesowych. Dzięki internetowej kampanii reklamowej możesz osiągnąć rozmaite cele i korzyści. Mogą być to m.in.:
Ważne: precyzyjne określenie celu reklamowego pozwoli Ci równie precyzyjnie zmierzyć rezultaty kampanii reklamowej. Zanim zaczniesz, zastanów się, na czym najbardziej Ci zależy i jakie efekty chciałbyś osiągnąć. Zwiększenie liczby polubień fanpage’a, wyższa sprzedaż, a może zbudowanie rozpoznawalności marki? Wiedząc, dokąd zmierzasz, dotrzesz do celu szybciej i skuteczniej. A po drodze nie zgubisz obranego kierunku. Jeśli to możliwe, podczas precyzowania celów, kieruj się schematem SMART. Zgodnie z nim dobrze wyznaczony cel powinien być S – specific (konkretny), M – measurable (mierzalny), A – attainable (osiągalny), R – relevant (istotny), T – time-bound (określony w czasie).
Zamiast mówić: „chcę osiągnąć nowe polubienia strony”, powiedz: „chcę pozyskać 100 nowych obserwujących w ciągu najbliższego miesiąca”.
Dlaczego warto powierzyć obsługę kampanii reklamowych w internecie profesjonalistom?
„Przeszedłem weekendowy kurs AdWords-ów, przecież mogę sam zrealizować kampanię.”
„Co jest trudnego w rozpoczęciu kampanii na Facebooku lub Instagramie?
„Internet jest teraz potężnym źródłem wiedzy. Po co płacić profesjonalistom skoro większość czynności mogę wykonać sam?”
Mimo działań edukacyjnych, które regularnie realizujemy, od czasu do czasu sami spotykamy się z podobnymi opiniami. Jeśli Ty także rozważasz realizację kampanii reklamowej na własną rękę, pamiętaj, że wszystkie czynności, które będziesz musiał wykonać, tylko pozornie wydają się łatwe i nieskomplikowane. Większość z nich wymaga bowiem profesjonalnej wiedzy, której nie da się pozyskać podczas weekendowego kursu oraz doświadczenia, które pozwala uniknąć błędów (często tych popełnianych nieświadomie).
Mylne określenie grupy odbiorców i celów, wybór niewłaściwych kanałów komunikacji, brak weryfikacji rezultatów lub użycie do tego celu nieefektywnych narzędzi nie tylko nie przyniesie Ci oczekiwanych efektów, ale sprawi także, że wyrzucisz w błoto przeznaczone na kampanię środki finansowe. Istnieje także duże prawdopodobieństwo, że konsekwencją takiego scenariusza będzie wyrobienie przekonania, że reklama w internecie nie działa. A to opinia, które nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Jeśli chcesz osiągnąć realne i mierzalne korzyści, oddaj działania reklamowe w nasze ręce. Jako profesjonaliści i prawdziwi pasjonaci pomożemy Ci osiągnąć cele, na których najbardziej Ci zależy.