Audyt SEO, czyli przegląd techniczny serwisu www

Czy zaryzykowałbyś podróż samochodem nie będąc pewnym stanu technicznego pojazdu? A może chciałbyś się wybrać w nieznane bez mapy i wskazówek? My też nie. Dlatego rekomendujemy przed podjęciem się procesu pozycjonowania wykonanie audytu SEO. Jest to element wprowadzający i pozwalający rozeznać się w widoczności i czytelności pozycjonowanej strony internetowej. Dzięki audytowi SEO możemy wskazać główne problemy serwisu pod kątem SEO, a także wskazać kierunek rozwoju witryny.

Daniel Zdrojewski, SEO Specialist

Daniel Zdrojewski, SEO Specialist

Dla kogo jest Audyt SEO?

Wierzymy, że każda firma dbająca o widoczność w Google powinna zdecydować się na audyt strony www. Przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy chcą, żeby ich strona była wyżej i zamierzają rozpocząć proces pozycjonowania. Audyt SEO nazywany jest pozycjonowaniem pasywnym. Oznacza to, że zmieniamy Twoją stronę, aby była bardziej atrakcyjna dla wyszukiwarek. Możemy to porównać, z nakładaniem makijażu. Po to jednak by mieć pełen sukces, należy też wyjść do miasta – czym jest aktywne pozycjonowanie.

Audyt SEO jest także źródłem wiedzy na temat postrzegania Twojej strony zarówno przez roboty Googla jak i z poziomu UX (user experience). Dostarczany jest w formie czytelnego raportu, będącego całościowym przeglądem audytowanego serwisu.

Na czym skupiamy się w Audycie SEO?

Jak działa Audyt SEO?

Audyt SEO jest dokumentem, na podstawie którego prowadzone są późniejsze prace związane zarówno z procesem pozycjonowania jak i optymalizacją strony internetowej. Przy jego wdrażaniu współpracujemy z deweloperem, a po zakończeniu wprowadzania zmian robimy ich reaudyt.

Dlaczego Fabryka Marketingu?

  • Szefem działu SEO jest światowej klasy specjalista Paweł Zgred Gontarek będący ekspertem w dziedzinie audytowania i optymalizacji

  • Tworząc audyt SEO podchodzimy do tematu całościowo. Zapoznajemy się ze specyfiką branży. Zależy nam na tym, aby klient otrzymał takie wytyczne w audycie, po wprowadzeniu których zauważalny będzie wzrost pozycji pod kątem fraz kluczowych.

  • Proponujemy kierunek rozwoju serwisu, nie tylko pod kątem zmian technicznych, ale również proponując kierunek rozwoju zawartości strony.

Skontaktuj się z nami

Najczęściej zadawane pytania

Strona jest nowa, po co mi audyt?

Audyt jest analizą serwisu zarówno pod kątem wyszukiwarki jak i użytkowników. W audycie SEO zawieramy elementy, które warto poprawić, aby poprawić widoczność i pozycje fraz kluczowych serwisu.

Dodatkowo, dla nowopowstałej strony internetowej, audyt może być nie tylko wypisem błędów, a także wskazówką w jaką stronę powinien rozwijać się serwis. Dlatego też warto jest sprawdzić stronę kątem SEO, zarówno nową, jak i tę, która funkcjonuje już od lat.

Moja strona była niedawno audytowana, czy potrzebny mi jest kolejny audyt?

Audyt audytowi nierówny. Każdy specjalista zwraca uwagę na inne kwestie. Dokonując audytu, zapoznajemy się również ze stroną i specyfiką danej branży. Dodatkowo w audycie SEO proponujemy co warto dodać i jak rozbudować serwis.

Czy zajmujecie się również wprowadzaniem rekomendacji z audytów?

Nie wprowadzamy osobiście zmian w serwisie. Nie jesteśmy deweloperami stron internetowych. Oczywiście, nie zostawiamy klienta samego z wprowadzaniem zmian audytowych. Współpracujemy z deweloperami klienta i po wprowadeniu zaleceń dokonujemy reaudytu serwisu. Posiadamy zaufanych partnerów, których możemy polecić do wdrożenia audytu.

Czy aby audyt SEO był skuteczny muszę wprowadzić wszystkie zalecenia?

Rekomendujemy stosowanie się do wszystkich wytycznych wskazanych w dostarczonym audycie, jednak uwzględnienie nawet niewielkiej ilości uwag zawartych w raporcie będzie prowadziła do poprawy widoczności serwisu w wyszukiwarce Google.

Dodatkowo do każdego punktu audytu dodajemy wagi i harmonogram prac, który pozwala zwrócić uwagę na najbardziej potrzebne zmiany.

Będę robił nową stronę, czy teraz warto robić audyt SEO?

Warto zrobić audyt już teraz. Po pierwsze, bo mogą znaleźć się kwestie, które uda się zmienić już na obecnej stronie i podnieść pozycje. Po drugie, bo audyt SEO da wskazówki jakich błędów uniknąć przy nowo tworzonym serwisie. Po trzecie audyt pokaże jakie zasoby powinna mieć nowa witryna. Te czynniki sprawiają, że audyt SEO jest podstawą przy rozpoczynanym procesie pozycjonowania strony www.

Co mi da audyt SEO?

Audyt SEO pokaże co należy poprawić w serwisie, zarówno pod kątem technicznym, jak i również treściowym. Wytyczne zawarte w audycie SEO są podstawowym elementem optymalizacji serwisu pod kątem SEO oraz pokazują kierunek rozwoju serwisu internetowego.