Od czasów prehistorycznych ludzie dążyli do porozumiewania się za pomocą przekazywanej wzajemnie treści. Początkowo w formie rysunkowej, następnie pisemnej, a obecnie – całkowicie dowolnej. Posługiwać się można każdym rodzajem komunikatu od tekstów, artykułów przez raporty, podcasty do obrazków i infografik. Ogranicza nas tylko wyobraźnia, a Internet daje możliwość docierania ze swoim przekazem do osób potencjalnie nim zainteresowanych, aktywizując ich i zwiększając zaangażowanie w relacje z marką. Większe zaufanie klienta do marki to większy ruch na Twojej witrynie, a co za tym idzie, większa widoczność w Google.

Agnieszka Zamęcka, Group Account Manager

Agnieszka Zamęcka, Group Account Manager

Dla kogo jest content marketing?

Działania content marketingowe przeznaczone są dla tych firm, którym zależy na budowaniu długotrwałej relacji z użytkownikami. Poprzez publikację treści, często wspartych opinią influencera, prowokujemy użytkowników do reagowania. Wpływa to na generowanie zasięgu i rozpoznawalności wśród internautów. Dobrze przemyślana kampania content marketingowa może wywołać efekt wirusowy, co znaczy, że użytkownicy będą samodzielnie rozprzestrzeniać treści publikowane przez Twoją firmę.

Marketing treści wskazany jest również dla tych, którzy pozycjonują swoją stronę internetową. Dzięki unikalnym i atrakcyjnym artykułom rośnie zainteresowanie Twoją marką nie tylko wśród bezpośrednich odbiorców, ale także w wyszukiwarce Google.

Jeżeli chcesz osiągnąć większy ruch na Twojej stronie internetowej, większą widoczność w Google i większe zaufanie klienta do Twojej marki, to content marketing jest właśnie dla Ciebie.

Na czym skupiamy się w Content Marketingu

Na czym polega content marketing?

Marketing treści, w odróżnieniu od innych, jednostronnych technik reklamowych, skupia się na budowaniu długotrwałej relacji z odbiorcą poprzez interakcje i zaangażowanie wykazywane z obydwu stron. Content marketingiem nazywa się wszystkie publikowane i dystrybuowane za pomocą Internetu treści, których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich informacji i wiadomości.

Influencer marketing skupia się na tworzeniu treści popartych autorytetem eksperta. W zależności od tego czy chcesz wypromować ekskluzywne dresy dla kobiet czy może usługi domu maklerskiego, influencer zostanie dobrany do Twoich indywidualnych potrzeb. W dobie przesycenia contentem, niezwykle istotne jest to, aby ten, publikowany przez Twoją firmę, wyróżniał się. Zarówno pod względem merytorycznym jak i formą.  W dobie przeładowania reklamami, wysokich cen powierzchni reklamowej oraz mniejszej efektywności reklam typu display – współpraca z influencerami pozwala na generowanie zasięgiu i zaangażowania użytkowników. Niestandardowe akcje wideo na Youtube, kampanie facebookowe czy instagramowe, recenzje bloggerskie – to nowoczesne produkty promocyjne, które pozwalają marce na wyróżnienie się i dotarcie ze skutecznym przekazem.

Content marketing jest również techniką wspierającą Inbound Marketing. Jest to rodzaj marketingu internetowego, którego głównym celem są takie działania, które dążą do byciu odnalezionym przez potencjalnych klientów. Dzięki publikacjom w mediach społecznościowych takich jak Facebook, LinkedIn, Instagram czy YouTube, a także na branżowych blogach, treści dystrybuowane są coraz szybciej. Dodatkowo kto nie zaufałby opinii znajomego?

Kampanie content marketingowe, są działaniem bardzo specyficznym dla każdego klienta, które mogą przynieść ogromne zyski, nie tylko ekonomiczne.

Dlaczego Fabryka Marketingu?

  • Sprawimy, że Twoje treści, ubrane w atrakcyjną formę, dotrą do zainteresowanych nimi użytkowników. Mamy doświadczenie wynikające z realizacji ponad 100 różnorodnych kampanii.

  • Przygotowując się do poprowadzenia kampanii content marketingowej, wchodzimy w świat klienta, badamy go i analizujemy – staramy się go w pełni zrozumieć.

  • Praca nad content marketingiem wymaga ścisłej współpracy pomiędzy domem mediowym, a Twoją firmą. Dbamy o dobre warunki współpracy i przepływ informacji

Dane personalne





Zgody