Kampanie reklamowe online

Reklama w Internecie to nasza specjalizacja. Wiemy jak dotrzeć do wybranego przez Ciebie użytkownika i jak ustawić kampanie, która spełni wszystkie Twoje zawodowe KPIe. Staramy się zrozumieć jakie masz cele, jaka jest Twoja firma i jak wygląda branża ogólnie. Dzięki uzyskanym informacjom realizujemy kampanie na największych portalach w Polsce i witrynach tematycznych. Do częstych rozwiązań ze względu na skuteczność należą także: reklama na Facebook, reklama Google AdWords i pozycjonowanie. Nasi eksperci są  w stanie zaproponować skuteczne rozwiązania dla każdej branży.

Tworzymy dedykowane kampanie reklamowe, dostosowane do indywidualnych oczekiwań Klienta. Najczęstszymi celami są sprzedaż produktów i usług lub wzrost świadomości marki. ściej skupiamy się na sprzedaży produktu czy usługi lub prowadzimy działania wizerunkowe takie jak branding marki czy budowanie świadomości.  Po zrozumieniu celów kampanii i poznaniu branży Klienta jesteśmy w stanie zaproponować skuteczne narzędzia promocji w internecie.

Przemysław Cyluk, COO

Przemysław Cyluk, COO

Kto powinien reklamować się w Internecie

Jeżeli masz stronę www i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż to reklama internetowa jest dla Ciebie. Nie ma znaczenia czy masz sklep e-commerce czy zwykłą wizytówkę firmową z opisem usług. Dla każdej działalności komercyjnej mierzymy realizację celów kupowanej reklamy internetowej . W optymalnym przypadku cele są realizowane online (np. właśnie przy sklepie e-commerce gdy usługa czy produkt jest możliwa do kupienia przez www). Ale nawet gdy masz tradycyjną stronę informacyjną to zmierzymy ile osób i jakim kosztem przeszły do zakładki kontakt lub wypełniły formularz kontaktowy. Fabryka Marketingu pomaga w wyborze optymalnych kanałów i form reklamowych.

Na czym skupiamy się przy planowaniu kampanii reklamy internetowej?

Jak działa reklama internetowa

Proces planowania kampanii rozpoczyna się od briefu. Brief jest zestawem podstawowych pytań, które pozwalają przygotować pierwszy zarys internetowej kampanii reklamowej. Na podstawie określenia celu kampanii, grupy docelowej i tonu komunikacji przygotowujemy propozycję mediową (mediaplan). Mediaplan zawiera proponowane narzędzia i kanały komunikacji.

Metodyka doboru narzędzi i miejsc wyświetlania reklamy przebiega według sprawdzonego procesu. Najpierw wybieramy te kanały, które pozwalają na najniższy koszt dotarcia do grupy docelowej – maksymalizujemy udział tych narzędzi. Jeśli budżet na to pozwala, wybieramy coraz droższe media pod kątem kosztu dotarcia / realizacji celu kampanii. Procedurę powtarzamy aż do wyczerpania budżetu. Dzięki procesowemu podejściu utrzymujemy jakość naszych propozycji na najwyższym poziomie efektywności mediowej.

Często w naszym środowisku mówimy, że reklama internetowa jest mierzalna. Jest to ogromna przewaga nad innymi formami reklamowymi takimi jak prasa, radio czy reklama TV. Powiemy Ci:

  • Ile dokładnie osób widziało Twoją reklamę.
  • Ile dokładnie osób zainteresowało się Twoją reklamę i ją kliknęło.
  • Ile dokładnie osób przeszło na Twoją stronę internetową i co na niej zrobili.
  • I jeżeli sprzedasz 1000 produktów to będziemy w stanie powiedzieć ile osób zrobiło zakupy dzięki reklamie, a ile osób zrobiło zakupy bez udziału reklamy.

Dlaczego Fabryka Marketingu?

  • Efektywnie wydajemy Twoje pieniądze.

  • Jeżeli coś nie działa to mówimy Ci o tym. Nie ma nic gorszego niż wydawania pieniędzy na reklamę która nie działa.

  • Skupiamy się na reklamie w internecie. Realizowaliśmy kampanie internetowe w każdym kanale internetowym. Znamy wady i zalety wszystkich form reklamy w internecie. Zarekomendujemy Ci rozwiązania, które dla Ciebie będą opłacalne.

Dane personalne





Zgody


Najczęsciej zadawane pytania

Jakie są najskuteczniejsze formy reklamy internetowej?

Po poznaniu Twego biznesu zarekomendujemy Ci najskuteczniejsze rozwiązanie. Większość naszych Klientów realizuje cele biznesowe dzięki reklamom w wyszukiwarce Google lub/i reklamę płatną na Facebooku. Klienci, którzy patrzą długoterminowo często wybierają usługę pozycjonowania (SEO). Dla części Klientów bardzo dobrze sprawdzają się kampanie programmatic buying lub kampanie w serwisach tematycznych. Dobór mediów zależy od celu kampanii, branży w której działasz i budżetu.

Ile kosztuje reklama online?

Najprostsze kampanie reklamowe realizujemy od 700 zł netto. Największe to koszt kilkuset tysięcy złotych miesięcznie. Budżet ma wpływ na wielkość efektów, które osiągniesz i na formy reklamowe, które Ci zarekomendujemy.

Kiedy zobaczę efekty reklamy online?

Przy prostych usługach lokalnych usługach efekty mogą być widoczne już od 1-szego dnia kampanii.