Programmatic Buying

Zakup odsłony w 75 milisekund

Dzięki zaawansowanym technologiom marketerzy mogą kupować reklamę skierowaną do konkretnej osoby. Technologie Real Time Bidding (RTB) w czasie krótszym od sekundy, są w stanie zadecydować, czy osoba  która otworzyła stronę internetową (np. portal internetowy) jest w targecie naszej kampanii czy też nie. Jeśli tak – wtedy nasz algorytm przystępuje do licytacji.

Ten proces pozwala na reklamowanie się użytkownikom niezależnie od strony internetowej na której się oni właśnie znajdują.

Norbert Bochniak, Junior Account Manager

Norbert Bochniak, Junior Account Manager

Zazwyczaj kampanie RTB są częścią większego miksu mediów online. Wykorzystując tzw. bidder – kierujemy kommunikację do konkretnych grup docelowych z briefu mediowego. Na podstawie danych o skuteczności algorytmy dostosowują strategię zakupu w zależności od wybranego celu kampanii – inna jest strategia zakupowa dla kampanii nakierowanej na sprzedaż a inna dla kampanii nakierowanej na maksymalizację zasięgu i rozpozawalności marki.

Dla kogo ?

Real Time Bidding jest alternatywą dla klasycznego, kontekstowego zakupu reklamy odsłonowej. Dzięki technologii jesteśmy w stanie docierać do konkretnych konsumentów – dopełniając planowanie kontekstowe, wzmacniając remarketing, osiągając lepsze efekty kampanii.

Skontaktuj się z nami