Potencjał reklamy na Facebooku

Facebook jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi do pozyskiwania klientów. Wszystko za sprawą możliwości spersonalizowania reklamy do konkretnego użytkownika. Załóżmy, że Twoim klientem są młodzi rodzice. Facebook daje możliwość dotarcia do rodziców dzieci w każdym wieku. Sprzedajesz bilety do teatru? Żaden problem, dotrzemy do osób, które są fanami Twojej konkurencji. Podnieśmy poprzeczkę wyżej. Chcesz sprzedać mieszkanie pod inwestycje kobiecie powyżej 45 lat – dzięki danym, które użytkownicy Facebooka udostępniają o sobie, nie będziemy mieli z tym najmniejszego problemu.

Marek Tarasiuk, SEM Specialist

Marek Tarasiuk, SEM/PPC Specialist

Kto może się reklamować na Facebooku?

Jeżeli chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie – reklama na Facebooku jest dla Ciebie, jeżeli chcesz zbudować swój wizerunek i działać PR-owo – Facebook jest dla Ciebie, jeżeli chcesz nawiązywać interakcje z klientami – zdobywać leady, albo poznać opinię o Twojej usłudze, nie zaskoczymy Cię jeżeli powiemy, że Facebook jest dla Ciebie.

Facebook to narzędzie dzięki któremu nie tylko dotrzesz do klienta indywidualnego (B2C), ale również zrealizujesz kampanie skierowane do firm (B2B).

Baza użytkowników Facebooka pozwala na dotarcie do ponad 90% polskich internautów i internautek. Pozwala to reklamodawcy dotrzeć do osób na konkretnych stanowiskach – niezależnie od tego, czy szukasz pracownika, czy chcesz sprzedać usługę dla firm – możesz dotrzeć do samego prezesa ze spersonalizowaną reklamą.

Dodatkowo Facebook od jakiegoś czasu upodabnia swoją wyszukiwarkę do Google, to odpowiedź na zapotrzebowanie użytkowników, którzy coraz częściej szukają odpowiedzi w wewnętrznej wyszukiwarce Facebooka.  Dzięki temu ich profil jest pełniejszy, a kampanie Facebook Ads są jeszcze skuteczniejsze.

3 KROKI DO SKUTECZNEJ REKLAMY NA FACEBOOKU

Na czym polega reklama na Facebooku?

Najważniejsze w reklamowaniu się na Facebooku jest określenie celu, który chcemy osiągnąć i grupy docelowej do której skierujemy reklamy. Dzięki miksowi danych deklaratywnych (tego, co użytkownik mówi o sobie) i behawioralnych (to, na co użytkownik reaguje na FB), możemy dotrzeć do osób zainteresowanych każdym produktem, czy usługą. W tym celu możemy nie tylko wykorzystać informacje, które użytkownicy pozostawiają na swoich profilach, ale również ich zachowania na portalu. Jeżeli chcemy sprzedać produkt na swojej stronie internetowej – dotrzemy do osoby, która chętnie wychodzi poza Facebooka. Jeżeli chcesz, aby użytkownik polubił Twój fanpage, skierujemy reklamy do osób, które są aktywne wewnątrz Facebooka.

Jeżeli masz na swojej stronie newsletter, możemy wykorzystać Twoją bazę maili na Facebooku, dzięki czemu dotrzemy ponownie do osób, które już znają Twoją firmę z nowymi treściami zwiększając ich zaangażowanie w Twoja markę.

Szanujemy pieniądze naszych klientów, dlatego jeżeli osiągnięcie jakiegoś celu wydaje nam się nierealne. Nie boimy się tego powiedzieć i zaproponować inne rozwiązanie.

Dlaczego Fabryka Marketingu?

  • Posiadamy certyfikaty potwierdzające naszą wiedzę

  • Obsłużyliśmy setki kampanii, dzięki którym Klienci zrealizowali swoje cele

  • reklamowaliśmy oprogramowanie HR klasy enterprise, służące do automatycznej przedpłaty wynagrodzeń (kampania B2B),
  • prowadziliśmy działania promocyjne warszawskiego teatru
  • prowadziliśmy promocję online butiku z ekskluzywnymi dresami dla kobiet
  • Jesteśmy ekspertami w prowadzeniu kampanii
  • Mamy doświadczenie w kampaniach promujących instalację aplikacji z pełną analityką
  • Posługujemy się zewnętrznymi narzędziami do zarządzania kampaniami na Facebooku
  • Wykorzystujemy pełen potencjał Facebooka- m.in. LeadAds, FastTony, PromoVideo

Jeżeli chcesz mieć najlepszą kampanię na Facebooku, skontaktuj się z nami. Sprawdź nas 😉

 

Skontaktuj się z nami

Najczęściej zadawane pytania:

Co wchodzi w skład opłaty przy prowadzeniu kampanii?

Są dwie składowe opłaty miesięcznej. Pierwsza to budżet mediowy, który klient przeznacza na reklamy na Facebooku. Budżet nie musi być stały, może się zmieniać w każdym miesiącu w zależności od potrzeby – Co jest rekomendowane zwłaszcza w przypadku biznesów podatnych na zmiany sezonowe. Drugą składową jest opłata za obsługę kampanii, która ustalana jest indywidualnie.

Sam/a prowadzę kampanię na Facebooku. Po co mi agencja?

Chleb też możesz piec samemu. Istnieje jednak klika powodów, dla których prawdopodobnie tego nie robisz. Profesjonalizm, oszczędność czasu, dbanie o procedury sanitarne.  Analogicznie sprawa ma się z kampaniami Fb Ads.

Jesteśmy po to, aby zdjąć z Twoich barków ten obowiązek i osiągnąć założone cele, oszczędzając Twój czas i pieniądze.

Co daje mi reklama na Facebooku?

Reklama na Facebooku umożliwia precyzyjne i szybkie dotarcie do milionów użytkowników z przekazem reklamowym.

Ile musi trwać kampania?

Nie ma złotej zasady, ani minimalnego czasu trwania. Zaletą Facebooka jest to, że można prowadzić zarówno kampanie ad hoc, jak i długotrwałe. Wszystko zależy od tego co promujemy i czy produkt lub usługa jest dostępny przez cały rok czy tylko sezonowo.

Kto zobaczy moją reklamę?

Twoi potencjalni klienci.

Zaletą reklamowania się w Facebook Ads jest możliwość precyzyjnego skierowania reklamy. Wszystkie dane i informacje, które użytkownicy udostępniają na swoich profilach, można wykorzystać reklamowo. Jeżeli chodzi o kierowanie reklam to Facebook praktycznie nie ma ograniczeń – poza danymi wrażliwymi (np. dane o zarobkach).

Ile można mieć reklam?

Nie ma ograniczeń w ilości reklam, ale rekomendujemy, żeby były przynajmniej dwa formaty grafik na jedną grupę odbiorców.

Czy prowadzą Państwo Fanpage?

Fabryka Marketingu zajmuje się treściami sponsorowanymi. Zatem nie prowadzimy FanPage’y, natomiast zawsze służymy radą i opinią.