Pozycjonowanie Idosell – narzędzie, które pomoże Ci się pojawić w wynikach wyszukiwania Google
Bez względu na to, czy Twój sklep internetowy działa na jakiejś platformie, czy w innym systemie zarządzania, ważne jest, abyś skupił się na pozycjonowaniu stron internetowych. Jest to kluczowy element marketingu, który odgrywa ważną rolę w również przypadku pozycjonowania IdoSell Shop. Jeśli posiadasz więc sklep internetowy, to powinieneś zadbać nie tylko o jego funkcjonalność dla klientów, ale także o jego widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania.
Co to jest IdoSell?
Skuteczne pozycjonowanie to kluczowy czynnik wpływający na sukces biznesu i jedna z najskuteczniejszych metod reklamy. Jeśli chcesz poprawić widoczność swojego sklepu IAI w wynikach wyszukiwania Google i tym samym zwiększyć sprzedaż, warto poznać korzyści płynące z pozycjonowania tej platformy sklepowej. Zanim jednak przejdziemy do korzyści, warto wyjaśnić czym jest IdoSell.
IdoSell to platforma e-commerce działająca w modelu SaaS (Software as a Service), która umożliwia użytkownikom tworzenie sklepów internetowych oraz prowadzenie sprzedaży. Dzięki usłudze SaaS, przedsiębiorcy mają stały dostęp do technicznej pomocy oraz dostęp do coraz to nowszych funkcjonalności, integracji i dodatków. Sama platforma IdoSell, dawniej IAI Shop, pełni funkcję systemu zarządzania treścią (CMS) i oferuje stałą opiekę techniczną w ramach comiesięcznego abonamentu.
Dzięki nieustannym ulepszeniom i dodawaniu nowych funkcjonalności, twórcy IdoSell zwiększają możliwości platformy i jej integracji z innymi systemami. Oferują również wiele dodatków, które pomagają w prowadzeniu sklepu internetowego. Są to między innymi: bogata biblioteka szablonów, rozbudowane funkcjonalności, standardowo udostępniona technologia RWD, certyfikat SSL, podstawowa optymalizacja stron, integracja z popularnymi platformami sprzedażowymi, systemami płatności, narzędziami analitycznymi czy social media.