Pozycjonowanie Presta
Sklepy internetowe zyskują coraz większą popularność, co zwiększa ich konkurencyjność. Na polskim rynku istnieje obecnie kilkadziesiąt tysięcy E-commerce’ów, z czego zaledwie 16% wykazuje wyższą widoczność niż 500 odwiedzin w ciągu miesiąca (wskazuje na to raport Senuto z końca 2019 roku).
Jeśli posiadasz E-commerce zbudowany na platformie PrestaShop, warto, żebyś zadbał o jego widoczność w wyszukiwarce w celu zwiększenia swojej sprzedaży.
Pozycjonowanie Presta – na czym polega?
Pozycjonowanie Presta to ogół działań dążących do zwiększenia widoczności strony internetowej zbudowanej na PrestaShop w Google oraz poprawy pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania. Najważniejszym założeniem procesu pozycjonowania Presta jest zwiększenia ruchu na stronie. Większy ruch to lepsza sprzedaż.
Pozycjonowanie Presta – dlaczego warto?
PrestaShop to popularny system do prowadzenia sklepów internetowych w Polsce oraz na świecie. E-commerce staje się coraz bardziej popularny, co zwiększa jego konkurencyjność. Zatem jeśli zależy Ci na tym, żeby wyróżnić się na tle konkurencji, zwiększyć swoją sprzedaż oraz odnotować znaczący wzrost widoczności w wyszukiwarce Google, to odpowiednie działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych będą niezbędne i przyniosą długotrwałe rezultaty.