Przejdź do

Pozycjonowanie Presta

Sklepy internetowe zyskują coraz większą popularność, co zwiększa ich konkurencyjność. Na polskim rynku istnieje obecnie kilkadziesiąt tysięcy E-commerce’ów, z czego zaledwie 16% wykazuje wyższą widoczność niż 500 odwiedzin w ciągu miesiąca (wskazuje na to raport Senuto z końca 2019 roku).

Jeśli posiadasz E-commerce zbudowany na platformie PrestaShop, warto, żebyś zadbał o jego widoczność w wyszukiwarce w celu zwiększenia swojej sprzedaży.

Pozycjonowanie Presta – na czym polega?

Pozycjonowanie Presta to ogół działań dążących do zwiększenia widoczności strony internetowej zbudowanej na PrestaShop w Google oraz poprawy pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania. Najważniejszym założeniem procesu pozycjonowania Presta jest zwiększenia ruchu na stronie. Większy ruch to lepsza sprzedaż.

 

Wybór słów kluczykowych

Na początek wybieramy słowa kluczowe, które powinny przynieść najwięcej sprzedaży Twojemu biznesowi.

Audyt SEO

Później robimy audyt SEO Twojej strony internetowej oraz współpracujemy z Tobą przy jego wdrożeniu.

Wysycenie frazami kluczowymi

Wysycamy serwis pozycjonowanymi frazami i optymalizujemy go pod kątem SEO.

Pozycjonowanie Presta – dlaczego warto

PrestaShop to popularny system do prowadzenia sklepów internetowych w Polsce oraz na świecie. E-commerce staje się coraz bardziej popularny, co zwiększa jego konkurencyjność. Zatem jeśli zależy Ci na tym, żeby wyróżnić się na tle konkurencji, zwiększyć swoją sprzedaż oraz odnotować znaczący wzrost widoczności w wyszukiwarce Google, to odpowiednie działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych będą niezbędne i przyniosą długotrwałe rezultaty.