Kampanie i reklama na LinkedInie
Media społecznościowe stały się kompleksowym narzędziem biznesowym, a przodującym w tym zakresie serwisem jest obecnie LinkedIn. W Polsce LinkedIn łączy ponad 4,5 mln osób na różnych poziomach zaawansowania i aktywności, gdzie ponad 0,5 mln z nich to pracownicy na wysokich stanowiskach. Nasz zespół doświadczonych mediowców realizuje kampanie, w tym także kampanie na LinkedInie, które – z idealnie zoptymalizowanym budżetem – docierają do wybranej grupy docelowej, realizując przy tym założone cele.
Dla kogo jest reklama na LinkedInie?
LinkedIn świetnie działa przy sprecyzowanych kampaniach B2B, ale też reklamach konsumenckich. Jest więc dobrą formą marketingowej komunikacji zarówno dla dużych firm, jak i małych przedsiębiorstw. Dzięki opracowaniu wielu formatów reklamowych i zwiększonym możliwościom analitycznym LinkedIn pozwala na szczegółowe określenie odbiorcy kampanii, co przekłada się na jej mierzalne efekty. Targetowanie pozwala też na dotarcie do osób, które nie znajdują się bezpośrednio w Twojej grupie docelowej, ale wykazują podobne aktywności.
Na czym polega reklama na LinkedInie?
Płatna kampania LinkedIn Ads pozwala nam kierować reklamy do bardzo dobrze sprecyzowanej grupy odbiorców – zarówno pod względem stanowisk pracy, branż, jak i wielkości firmy, w której pracują. Na swoich profilach użytkownicy sami podają ww. dane, dzięki czemu mamy pewność, że nasze targetowanie jest dokładne. Tworzenie płatnej reklamy na LinkedInie opiera się o trzy cele (do wyboru):
• świadomość (świadomość marki),
• zainteresowanie (odwiedziny witryny, interakcje, wyświetlenia wideo),
• konwersje (generowanie potencjalnych klientów, konwersje witryny, kandydaci na ofertę pracy).
Nasi specjaliści wybiorą odpowiedni cel kampanii i zoptymalizują ją w taki sposób, żeby realizowała Twoje cele biznesowe. Jeśli więc prowadzisz firmę, w której Twoimi klientami są osoby związane z biznesem, albo po prostu chcesz precyzyjnie kierować reklamy pod kątem cech zawodowych swoich odbiorców – LinkedIn to świetne miejsce do promocji.