Kampanie CPI oraz AppStore optimization

Kampanie które generują pobrania

Pojawienie się smartfonów i aplikacji instalowanych w ich systemach operacyjnych stworzyło całkowicie nowy ekosystem marketingowy. Nie wystarczy posiadanie strony internetowej, użytkownicy chcą dedykowanych aplikacji. Głównym problemem jest zachęcenie użytkowników do pobrania i instalacji aplikacji. Kampanie w modelu Cost Per Instalation (opłata za zainstalowaną aplikację mobilną) rozwiązują ten problem.

Mateusz Malinowski, Junior SEO Specialist

Mateusz Malinowski, SEO Specialist

Opis usługi

Na podstawie briefu promocyjnego estymowany jest koszt pozyskania instalacji oraz proponowane są kanały dotarcia. Następnym krokiem jest wybór narzędzia analitycznego (system śledzenia wydawcy / aplikacja zewnęrzna) oraz instalacja i testy. Kolejnym krokiem jest kampania testowa mająca na celu dobór linii kreatywnych. Na tej podstawie realizowane są działania docelowe optymalizowane pod kątem kosztu za pojedyńczą instalację.

Dla kogo ?

Usługa ta jest skierowana do marek/firm, które posiadają natywną aplikację mobilną  (iOS / Android), która wymaga promocji.

Skontaktuj się z nami