Content marketing

Content marketing

Marketing treści to jedna ze strategii promocyjnych, której zasadniczym celem jest dystrybucja atrakcyjnego przekazu za pomocą dostępnych kanałów komunikacyjnych. Reklama adresowana jest do wyselekcjonowanego grona konsumentów, a jej treść ma charakter agitacyjny.

Content marketing – jak działa?

Content marketing dąży do budowania długotrwałych relacji z klientem, wykorzystując różnorodne formy, takie jak artykuły, podcasty, poradniki, blogi eksperckie oraz raporty. Rozwój technologii, blokujących reklamy graficzne, przyczynił się do rozpowszechnienia metody wśród domów mediowych, prowadzących profesjonalne kampanie. Content marketing związany jest z viralem, dzięki wykorzystaniu internetowych kanałów komunikacyjnych. Jego zasadniczym celem jest nakłonienie użytkowników mediów społecznościowych do przekazywania i rozpowszechniania informacji o danym produkcie lub konkretnej usłudze. Content marketing, w przeciwieństwie do innych technik, tworzy komunikaty pożądane przez klienta, bazujące na wiarygodnych oraz rzetelnych źródłach.

By | 2019-11-13T11:26:51+01:00 Sierpień 22nd, 2019|

Subscribe to our newsletter