Słownik

Słownik 2019-11-07T12:49:33+01:00

Webwriting

Słownik pojęć, W|

Webwriting Copywriting polega na tworzeniu treści promocyjnych, umieszczanych na blogach, forach internetowych, itd. Każdy tekst powinien być zwięzły, prosty i przejrzysty, aby jego treść [...]

Webinar

Słownik pojęć, W|

Webinar Współczesny rozwój technologii umożliwia nawiązanie kontaktu z osobami, niezależnie od miejsca, w którym obecnie się znajdują. Webinar stwarza szansę zaprezentowania danego produktu lub [...]

Viral

Słownik pojęć, W|

Viral Marketing wirusowy wykorzystuje potencjalnych klientów do promocji produktu danej firmy lub rozpowszechnienia usługi konkretnego przedsiębiorstwa. Strategia ma charakter inicjacyjny, a wśród stosowanych metod [...]

UX

Słownik pojęć, U|

UX Użytkownik, odwiedzający witrynę internetową, powinien znaleźć atrakcyjne dla siebie treści, by chciał powrócić do niej za jakiś czas. User Experience to termin, składający [...]

Targetowanie

Słownik pojęć, T|

Targetowanie Skuteczna sprzedaż produktu wymaga selekcji konsumentów, do których adresowany ma być przekaz reklamowy. Określenie grupy docelowej umożliwia generowanie atrakcyjnej treści i wybór odpowiednich [...]

Strategie marketingowe

S, Słownik pojęć|

Strategie marketingowe Efektywna sprzedaż produktu wymaga odpowiednich działań promocyjnych, wśród których warto wskazać przekaz marketingowy oraz informacje na temat grupy docelowej. Najważniejsza jest jednak [...]

Strategia marki

S, Słownik pojęć|

Strategia marki Działania brandowe związane są z promocją usług i produktów, oferowanych przez daną firmę lub przedsiębiorstwo. Ich odbiorcami są zazwyczaj wyselekcjonowani i potencjalni [...]

Social Media Marketing

M, S, Słownik pojęć|

Social media marketing Marketing mediów społecznościowych wykorzystuje aktywność ich użytkowników oraz zainteresowanie klientów konkretnym produktem lub usługą. Głównym celem działań promocyjnych w tym obszarze [...]

Social media

S, Słownik pojęć|

Social media Media społecznościowe to popularne platformy, służące interakcji między ich użytkownikami. Social media mają formę portali internetowych, blogów oraz witryn, umożliwiających komentowanie danej [...]

Subscribe to our newsletter