Przejdź do

Reklama na YouTube

Globalny zasięg i liczne grono użytkowników korzystających z serwisu, którego działanie opiera się na technologii HTML5 i FLV, sprawiły, że jest to jedno z najczęściej wybieranych mediów w procesie generowania przekazów reklamowych. Kanał umożliwia wyświetlanie treści w formacie graficznym lub w postaci filmów video.

Reklama na YouTube – jak działa?

Reklama na YouTube umożliwia dotarcie do szerokiego grona konsumentów według określonych kryteriów, m.in.:

  • grupy demograficznej, czyli statusu społecznego, wieku oraz płci;
  • lokalizacji;
  • zainteresowań, które niwelują ryzyko zignorowania przekazu przez odbiorców;
  • innych czynników, takich jak remarketing video.

Wybór odpowiedniej strategii działania pozwala zrealizować różnorodne cele ekonomiczne.

Reklama na YouTube ma wiele zalet, wśród których warto wskazać:

  • wzrost zainteresowania produktem lub oferowaną usługą;
  • zwiększenie lojalności wśród konsumentów;
  • możliwość pozyskania potencjalnych klientów;
  • efektywny branding.

Przygotowanie filmiku promującego nie wymaga dużych nakładów finansowych, a dobry klip może przyciągać uwagę milionów internautów korzystających z portalu.