Przejdź do

Reklama na Youtube

Globalny zasięg i liczne grono użytkowników, korzystających z serwisu, którego działanie opiera się na technologii HTML5 i FLV, sprawiły, że jest to jedno z najczęściej wybieranych mediów w procesie generowania przekazów reklamowych. Kanał umożliwia wyświetlanie treści w formacie graficznym lub w postaci filmów video.

Reklama na Youtube – jak działa?

Reklama na YouTube umożliwia dotarcie do szerokiego grona konsumentów według określonych kryteriów, m.in.:
– grupy demograficznej, czyli statusu społecznego, wieku oraz płci
– lokalizacji
– zainteresowań, które niwelują ryzyko zignorowania przekazu przez odbiorców
– innych czynników, takich jak remarketing video
Wybór odpowiedniej strategii działania pozwala zrealizować różnorodne cele ekonomiczne.  Reklama na YouTube ma wiele zalet, wśród których warto wskazać:
– wzrost zainteresowania produktem lub oferowaną usługą
– zwiększenie lojalności wśród konsumentów
– możliwość pozyskania potencjalnych klientów
– efektywny branding
Przygotowanie filmiku promującego nie wymaga dużych nakładów finansowych, a dobry klip może przyciągać uwagę milionów internautów, korzystających z portalu.