S 2019-08-22T12:04:04+01:00

Strategie marketingowe

S, Słownik pojęć|

Strategie marketingowe Efektywna sprzedaż produktu wymaga odpowiednich działań promocyjnych, wśród których warto wskazać przekaz marketingowy oraz informacje na temat grupy docelowej. Najważniejsza jest jednak [...]

Strategia marki

S, Słownik pojęć|

Strategia marki Działania brandowe związane są z promocją usług i produktów, oferowanych przez daną firmę lub przedsiębiorstwo. Ich odbiorcami są zazwyczaj wyselekcjonowani i potencjalni [...]

Social Media Marketing

M, S, Słownik pojęć|

Social media marketing Marketing mediów społecznościowych wykorzystuje aktywność ich użytkowników oraz zainteresowanie klientów konkretnym produktem lub usługą. Głównym celem działań promocyjnych w tym obszarze [...]

Social media

S, Słownik pojęć|

Social media Media społecznościowe to popularne platformy, służące interakcji między ich użytkownikami. Social media mają formę portali internetowych, blogów oraz witryn, umożliwiających komentowanie danej [...]

Słowa kluczowe

S, Słownik pojęć|

Słowa kluczowe Keywords to frazy, które stanowią podstawę pozycjonowania oraz źródło informacji na temat haseł, wyszukiwanych przez internautów. Przy wprowadzaniu słów kluczowych należy zwracać [...]

Marketing szeptany

M, S, Słownik pojęć|

Marketing szeptany Zasadniczym celem whisper marketingu jest stworzenie przekazu, który umożliwiłby dotarcie do konkretnego odbiorcy. Zazwyczaj generowany komunikat przypomina formy stosowane w popularnym przekazie [...]

Subscribe to our newsletter