M 2019-08-22T12:03:17+01:00

Social Media Marketing

M, S, Słownik pojęć|

Social media marketing Marketing mediów społecznościowych wykorzystuje aktywność ich użytkowników oraz zainteresowanie klientów konkretnym produktem lub usługą. Głównym celem działań promocyjnych w tym obszarze [...]

Mikrotargetowanie

M, Słownik pojęć|

Mikrotargetowanie Szczegółowa analiza zachowań konsumenckich pozwala dobrać odpowiednią treść, która zwiększyłaby popyt na dany produkt. Generowany przekaz reklamowy powinien odpowiadać na zapotrzebowania danego odbiorcy. [...]

Marketing szeptany

M, S, Słownik pojęć|

Marketing szeptany Zasadniczym celem whisper marketingu jest stworzenie przekazu, który umożliwiłby dotarcie do konkretnego odbiorcy. Zazwyczaj generowany komunikat przypomina formy stosowane w popularnym przekazie [...]

Marketing mobilny

M, Słownik pojęć|

Marketing mobilny Marketing mobilny wykorzystuje wszelkie formy komunikacji bezprzewodowej w działaniach promocyjnych. W związku z ogromną popularnością urządzeń z systemem Android oraz IOS to [...]

Marketing internetowy

M, Słownik pojęć|

Marketing internetowy Reklama online wykorzystuje medium internetowe jako kanał komunikacyjny między podmiotem, oferującym daną usługę, a potencjalnym gronem klientów. Marketing internetowy obejmował początkowo jedynie [...]

Subscribe to our newsletter