Konwersja

Nakłonienie konsumenta do wykonania określonych zadań, pożądanych przez właściciela strony określa się mianem przekształcenia. Konwersja może mieć różnorodne formy, a jej sukces zależy głównie od jasno określonych przez dany podmiot celów działania.

Efektywność działań promocyjnych obliczana jest na podstawie specjalnego wskaźnika, który informuje, ile odbiorców zrealizowało działania określone przez właściciela domeny. Innymi słowy, to liczbowe odzwierciedlenie popularności danej witryny. Współczynnik dostarcza również innych danych, które umożliwiają precyzyjną kontrolę serwisu internetowego.

Konwersja – jakie ma zastosowania? 

Konwersja może mieć różnorodne zastosowania, a jej główne cele to:

– rozpowszechnienie informacji o danym produkcie

– zakup konkretnego towaru

– udostępnienie pliku lub dokumentu dla osób, odwiedzających witrynę

– pozyskanie stałych klientów sklepu internetowego

– mailowa subskrypcja

– zdobycie danych kontaktowych od potencjalnego klienta

Działania na stronie są źródłem dochodów właścicieli serwisów oraz sklepów internetowych.

By | 2019-11-13T10:22:58+01:00 Sierpień 29th, 2019|

Subscribe to our newsletter