Lead generation

Lead generation

Zasadniczym celem pozyskiwania leadów jest konwersja zainteresowania konsumentów na konkretne usługi lub produkty. Wykorzystuje się do tego rozmowy telefoniczne, eventy oraz sugestywne komunikaty. Lead generation to proces kompatybilny z ich zarządzaniem, a jego efektywność zależy w dużym stopniu od znajomości grupy docelowej.

Lead generation – jak z niego korzystać?

Coraz częściej firmy zwracają uwagę na to, jakich klientów pozyskują. Skuteczny przekaz reklamowy powinien zatem docierać nie tylko do szerokiego grona odbiorców, ale przede wszystkim konsumentów gotowych na zakup towaru lub skorzystanie z konkretnej usługi. Lead generation możliwe jest dzięki stronom, których jedynym celem jest pozyskanie adresu e-mailowego użytkownika, odwiedzającego daną witrynę. Metoda znalazła swoje zastosowanie w content marketingu oraz działaniach influencerów. Pozyskiwanie leadów łączone jest zazwyczaj ze strategią zarządzania, konieczną do przekonwertowania ich przez lejek sprzedażowy. Sam ces proces opiera się na wykorzystaniu mediów społecznościowych, SEO marketingu oraz modelu PPC.

By | 2019-11-13T10:03:21+01:00 Sierpień 29th, 2019|

Subscribe to our newsletter