SEO – skuteczne pozycjonowanie stron w Google
Pełne wykorzystanie potencjału wyszukiwarki Google
Czy wiedziałeś, że z wyszukiwarki Google korzysta 96% internautów w Polsce? To ponad 24 mln potencjalnych klientów. Taki zasięg to marzenie każdego przedsiębiorcy i marki działającej w internecie.
Internauci, mając zaufanie do wyników wyszukiwarki, wykorzystują ją nie tylko do zdobywania wiedzy na różne tematy, ale także do wyszukiwania produktów i usług, których w danym momencie potrzebują. Dlatego też ten, kto da się im łatwo znaleźć, będzie na wygranej pozycji i zyska nowych klientów.
Ale jak dotrzeć do osób, którzy szukają strony takiej jak Twoja? Odpowiedzią na to pytanie jest SEO, czyli pozycjonowanie strony internetowej.
Czym jest SEO?
SEO (Search Engine Optimization), czyli pozycjonowanie, to wprowadzanie zmian na stronie internetowej i poza nią w taki sposób, aby była lepiej postrzegana przez algorytmy wyszukiwania Google.
Działanie wyszukiwarki Google opiera się na serii algorytmów. Sortują one wyniki (czyli linki do stron WWW) na podstawie dopasowania ich treści do wpisanych przez użytkownika słów i zapytań. Jednym słowem – im lepiej tekst na stronie internetowej będzie odpowiadać na pytanie wpisane w wyszukiwarkę, tym wyższą pozycję zajmie ona w wynikach wyszukiwania.
W rezultacie, po wpisaniu określonych słów i zapytań w wyszukiwarce, Twoja strona wyświetli się na wyższej pozycji, a potencjalni klienci będą częściej ją odwiedzać. Większy ruch to lepsza sprzedaż.
Pozycjonowanie stron ma tę podstawową przewagę nad innymi działaniami marketingowymi w internecie, że jego efekt jest długotrwały. Dobrze zbudowana strona to silna marka – pokazując witrynę, która jest bogata w treść, a przy tym czytelna i widoczna w wyszukiwarce, dajesz najlepszą wizytówkę swojego biznesu. Wtedy internauci wiedzą, że mogą Ci zaufać.
Dlaczego my?
Chcemy, aby Twoja marka osiągnęła sukces – dlatego SEO traktujemy jak coś więcej niż tylko wprowadzenie zmian na stronie. Dla nas to także inwestycja w rozwój Twojej marki.
Wiemy, że możesz nie być pewien, czy SEO jest dla Ciebie lub czy przyniesie Ci korzyści. Dlatego skontaktuj się z nami – odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i przedstawimy Ci ofertę dopasowaną do Twojego biznesu.