SEM – reklama Google Ads
Prowadzisz własną działalność i chciałbyś znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, a jednocześnie nie chcesz czekać przez wiele miesięcy aż pozycjonowanie przyniesie widoczne skutki? Jeśli zależy Ci na szybkim efekcie i dotarciu do sprecyzowanej grupy odbiorców, kampania Google Ads jest dla Ciebie.
Kampanie reklamowe Ads, dzięki zróżnicowanym opcjom reklamowym, szybko i skutecznie pomogą Ci zrealizować Twoje cele biznesowe.
Czym jest SEM?
SEM (Search Engine Marketing) to kampanie marketingowe prowadzone w wyszukiwarce internetowej. Kampanie SEM w formie linków sponsorowanych i reklam produktowych sprawią, że z łatwością dotrzesz do potencjalnych klientów. Twoja reklama będzie wyświetlana przede wszystkim w wynikach wyszukiwania. Opcjonalnie możesz też włączyć wyświetlanie na stronach i w aplikacjach partnerów.
Kampanie SEM realizowane są najczęściej w formie kampanii PPC (Pay Per Click), co sprawia, że reklama widoczna jest na górze wyników wyszukiwania, a opłata za reklamę pobierana jest dopiero w momencie, w którym ktoś w nią kliknie. To pozwoli Ci zminimalizować poniesione koszty.
Największą zaletą kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google (Google Ads) jest to, że pierwsze jej efekty widać już kilka godzin po uruchomieniu. To też odróżnia je od rozwiązań optymalizacyjnych z zakresu SEO (Search Engine Optimization). Pozycjonowanie stron i działania SEO wymagają bowiem czasu i cierpliwości, podczas gdy płatne kampanie PPC znacznie szybciej docierają do Twoich potencjalnych klientów.
Kampanie Google Ads, prowadzone w wyszukiwarkach internetowych, przeznaczone są dla wszystkich właścicieli stron www lub aplikacji mobilnych, którzy za ich pomocą chcą realizować swoje cele z zakresu marketingu internetowego. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć ruch na stronie lub rozpoznawalność marki, czy pozyskać więcej leadów – reklama w Google Ci w tym pomoże.
Kampanie SEM wykorzystują potencjał wyszukiwarki Google, z której korzysta ponad 90% internautów w Polsce. Dlatego też każda firma chcąca dotrzeć do precyzyjnie określonego klienta powinna rozpocząć działania w ramach ekosystemu reklamowego Google Ads.
W zależności od Twojego celu biznesowego dobieramy i prowadzimy również działania w ramach kampanii video na YouTubie lub działania wizerunkowe, przyczyniające się do zwiększenia świadomości marki.
Skontaktuj się z nami!
Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem kampanii SEM (Search Engine Marketing) lub nie wiesz, czy jest to forma reklamy, która sprawdzi się właśnie u Ciebie – wyślij do nas zapytanie!
Zarówno działania SEM, jak i pozycjonowanie skutecznie przyczyniają się do wzrostu ruchu na stronie, liczby konwersji oraz pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Lepsza widoczność to większa sprzedaż – o tym musisz pamiętać. Dlatego napisz do nas, jeśli nie posiadasz wiedzy na temat tego, jak optymalizować strony internetowe, i nie wiesz, jakie rozwiązanie będzie najbardziej korzystne dla Twojego biznesu.