Audio: LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?
LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne. Do kogo możemy kierować tam nasze reklamy? Sprawdźcie!
LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne. Do kogo możemy kierować tam nasze reklamy? Sprawdźcie!
Każdy z nas zetknął się z reklamami PPC. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść dużo wartościowego ruchu na stronę. Na czym polegają reklamy PPC i kiedy warto z nich skorzystać? Posłuchajcie!
Google Ads i Facebook Ads to systemy reklamowe, które z pozoru wyglądają na bardzo podobne do siebie. Nasuwa się więc pytanie: czy któryś z nich jest lepszy? Jak się okazuje, wszystko zależy od celu kampanii. Jakie są różnice między tymi...
O tym, jak robić reklamę, która porusza i zdobywa Effie, rozmawialiśmy z Kubą Saganem – współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym Feeders Agency, dwukrotnym zwycięzcą Cannes Young Creatives oraz zdobywcą ponad 40-tu nagród branżowych (i to tak w dużym...
W wyszukiwarce Google drzemie ogromny potencjał sprzedażowo-wizerunkowy. Ponad 98% internautów korzysta z niej szukając informacji o produkcie czy firmie. Dlatego też każdy, kto chce prowadzić swój biznes częściowo lub w całości w Internecie, w swoich...
Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów....