Przejdź do

7 praktyk zwiększających efektywność kampanii

Strona główna > Audioczytelnia > Kampanie online > 7 praktyk zwiększających efektywność kampanii

Posłuchaj również na:

W wyszukiwarce Google drzemie ogromny potencjał sprzedażowo-wizerunkowy. Ponad 98% internautów korzysta z niej szukając informacji o produkcie czy firmie. Dlatego też każdy, kto chce prowadzić swój biznes częściowo lub w całości w Internecie, w swoich działaniach marketingowych nie może wykluczać Googla. Wyszukiwarka oferuje wiele możliwości promocji.


    Zapisz się do newslettera

    Pozostałe najnowsze podcasty

    Jak dobierać influencerów do kampanii?

    Kampanie marketingowe z influencerami mogą być bardzo efektywne i przy okazji efektowne. Aby tak było, dobór influencerów powinien... 

    POSŁUCHAJ
    Jak wykorzystać YouTube w Influencer Marketingu?

    Gdzie prowadzić działania influencer marketingowe? Najczęściej wymienianymi platformami są Instagram i YouTube. Jednak w kontekście promowania... 

    POSŁUCHAJ
    LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

    LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Dlatego też działania reklamowe w tym serwisie stają się coraz bardziej popularne.... 

    POSŁUCHAJ
    Co to jest kampania PPC?

    Każdy z nas zetknął się z reklamami PPC. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowane mogą przynieść... 

    POSŁUCHAJ