Wielu z nas nie wyobraża sobie życia bez internetu. Tim Cook, CEO firmy Apple, twierdzi, że już w niedalekiej przyszłości tak samo będziemy myśleć o technologii AR. Podczas transmisji na żywo na Universitá Degli Studi di Napoli Federico II we wrześniu...
czytaj więcej „Like Christmas” czyli w zasadzie – jak? Krótki przegląd reklam świątecznych
It’s beginning to look a lot like Christmas… „Like Christmas” czyli w zasadzie – jak? Co roku marki prezentują swoje świąteczne reklamy, w których każda z nich...
czytaj więcej W maju 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z marką Maestro, czyli siecią pizzerii w Arabii Saudyjskiej, która w międzyczasie rozszerzyła działalność o lokale w Dubaju. Naszym głównym zadaniem było usprawnienie kanałów cyfrowych, co miało przełożyć...
czytaj więcej W dobie ogromnej konkurencji w świecie e-commerce, nie dziwi fakt, że większość brandów uwzględnia retargeting w swoich działaniach marketingowych. Ta niezwykle skuteczna forma reklamy pozwala marce cały czas być blisko klienta. Co kryje się pod terminami...
czytaj więcej Według danych Komisji Europejskiej prawie 90 milionów mieszkańców UE zmaga się z jakąś niepełnosprawnością. Ponad połowa tych osób czuje się dyskryminowana m.in. w kontekście zdobywania wykształcenia, podejmowania pracy czy też korzystania z różnego rodzaju...
czytaj więcej Paul Arden, ikona reklamy, wierzył, że ryzyko jest niezbędne do osiągnięcia dobrych wyników. Dlaczego? Bo pozwala markom na przełamywanie konwencji i wyróżnianie się na tle konkurencji. Czy strategia contentowa powinna być ryzykowna? To zależy. Ważniejsze...
czytaj więcej W Polsce o Pintereście wciąż niewiele się mówi w kontekście promowania biznesu i rozkręcania sprzedaży. Tymczasem może być to świetny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów i przekierowanie ich zainteresowania na swoją stronę internetową....
czytaj więcej Funkcjonując w świecie marketingu online, warto pamiętać, że duża część działań naszej konkurencji może być dla nas transparentna. Analiza postępowania naszych rynkowych rywali to doskonała droga do zdobycia przewagi oraz załatania luk we własnych kampaniach,...
czytaj więcej E-commerce to dynamicznie zmieniająca się gałąź rynku. Po okresie nagłego wzrostu, związanego głównie z pandemią oraz idących za tym wyraźnych zmian w preferencjach konsumentów, sprzedaż internetowa przechodzi kolejne zmiany. Duża część internautów, wcześniej...
czytaj więcej Jeśli chcesz rozwijać swoją markę lub sprzedawać produkty czy usługi, e-mail marketing jest jednym z najpopularniejszych i najskuteczniejszych narzędzi w digitalowych kampaniach promocyjnych. W poniższym artykule omówimy, w jaki sposób email marketing może pomóc...
czytaj więcej