wiedza+

naszabazawiedzy

Remarketing dynamiczny w Google Ads – jak wdrożyć?

Remarketing dynamiczny to temat, który może wydawać się skomplikowany, ale w rzeczywistości jest to fascynujące narzędzie, które może zrewolucjonizować sposób, w jaki prowadzisz swoje kampanie reklamowe. Remarketing dynamiczny: to zaawansowana strategia reklamowa, która pozwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam użytkownikom, którzy…

Brief kreatywny: klucz do skutecznej komunikacji w projektach reklamowych

Brief kreatywny to coś więcej niż tylko dokument – to swoisty kompas, który prowadzi zespół marketingowy przez zawiłości kampanii reklamowej. Precyzyjne określenie rezultatów projektów kreatywnych oraz identyfikowanie docelowych odbiorców w briefie kreatywnym może znacząco zwiększyć efektywność realizacji projektu. Wyobraź sobie,…

Audyt marketingowy – elementy i przykłady

Marketing to podstawa działania firm, które chcą docierać z produktami lub usługami do większej liczby potencjalnych klientów. Jak jednak sprawdzić, czy efektywność działań jest taka, jaką zakładamy? Tutaj pojawia się temat audytu marketingowego, czyli kompleksowej oceny poszczególnych działań promocyjnych. Jego…

Marketing afiliacyjny w 2025 roku – czy warto w niego inwestować?

Prawdopodobnie niejeden raz zdarzyło Ci się zobaczyć na różnych stronach internetowych treści oznaczone jako „link partnerski” lub „wpis sponsorowany” z kodami rabatowymi umożliwiającymi zakup produktów lub usług. Takie promowanie produktów za pośrednictwem programów partnerskich nazywa się „marketingiem afiliacyjnym” i może…

E-mail – marketing co to jest?

E-mail marketing to jedno z najstarszych narzędzi marketingu online i wiele osób zadaje sobie pytanie, czy w dobie mediów społecznościowych jest ono nadal skuteczne. Pytanie jest jak najbardziej zasadne, bo chyba każdemu z nas zdarzyło się usunąć ze swojej skrzynki…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz