wiedza+

naszabazawiedzy

Jak zbudować lojalność widzów poprzez content na YouTube?

Druga najbardziej popularna wyszukiwarka na świecie, źródło setek kreatywnych pomysłów oraz doskonały sposób na generowanie dochodów. Codziennie miliony ludzi oglądają filmy w serwisie YouTube. Platforma z powodzeniem zastąpiła programy telewizyjne, do których generacja Z sięga coraz rzadziej. Chcesz dowiedzieć się,…

Co to jest marketing sensoryczny i jak pobudzać zmysły klienta?

Kuszący zapach wypieków, aromat kawy w sklepie Starbucks, możliwość dotyku produktów w salonach Apple’a, sposób podania potraw przez wykwintną restaurację albo dźwięki świątecznych przebojów podczas grudniowych zakupów. To nie przypadek! Marketing sensoryczny jest niezwykle skuteczną formą zwiększania sprzedaży. Pozwala na…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.