wiedza+

naszabazawiedzy

Jak w 5 krokach 3-krotnie zwiększyć liczbę konwersji przy połowę mniejszych kosztach? Czyli nasze case study z branży finansowej.

Współpracę z klientem rozpoczęliśmy we wrześniu 2022 r., a celem działań była optymalizacja kosztów kampanii oraz zwiększenie liczby konwersji na prowadzonych wcześniej kontach w Google Ads. Na początku współpracy najważniejsza dla nas była analiza i weryfikacja efektywności przeszłych działań w…

Aktualizacja kampanii Performance Max

Google wprowadziło aktualizacje i nowe narzędzia AI w kampaniach pMax. Na czym będą polegać zmiany i czy jest się czego obawiać? Przeczytaj nasz artykuł! Google na czerwcowej konferencji w Dublinie zaprezentowało aktualizacje dotyczące kampanii Performance Max. W poniższym tekście prezentujemy…

CASE STUDY SEO – BIALCON

W maju 2021 roku niedługo po sezonie wiosennych promocji marka odzieżowa BIALCON zasiliła szereg klientów Fabryki Marketingu. Zainicjowaliśmy kompleksową współpracę w obszarach SEO, Google Ads i Meta Ads, dążąc do: poprawy struktury strony internetowej marki,  optymalizacji opisów kategorii i podkategorii, …

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz