wiedza+

naszabazawiedzy

Jak zaplanować kampanię na Facebooku?

Media społecznościowe to potężne narzędzie, umożliwiające dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów. Działania organiczne na fanpage’u mogą jednak nie wystarczyć do osiągnięcia celów biznesowych, dlatego warto skorzystać z płatnych kampanii i dotrzeć do nowych odbiorców. Reklama produktów lub usług na…

Facebook dla e-commerce i jego możliwości

Facebook jest portalem społecznościowym o ogromnym potencjale biznesowym. Na całym świecie korzysta z niego ponad półtora miliarda użytkowników, którzy przeglądają go przez ok. 15 godzin miesięcznie! Właśnie tam toczy się życie internetowe. Aktywność na Facebooku ma duży wpływ na potencjał…

Kompleksowy marketing internetowy – jakie kanały wybrać?

Każdy, kto posiada urządzenie z dostępem do sieci, z pewnością zetknął się z reklamą internetową i nie raz dokonał zakupu. Dzięki nam, konsumentom, pozycja marketingu internetowego umacnia się, a przedsiębiorcy łatwiej mogą określić swoją grupę docelową. Jeśli trafiłeś ten artykuł,…

W smartfonie siła – sprawczość Marketingu mobilnego

Odkąd dzieci próbują w oceanarium przybliżyć rybkę gestem charakterystycznym dla obsługi smartfonów, nie ma wątpliwości, że urządzenia te stały się nieodzownym elementem naszej codzienności. Wszystko jest wirtualne, social media zmieniły relacje międzyludzkie. Świat zamknął się w rękach konsumentów. Okazało się,…

Wpływ bloga na SEO w branży e-commerce?

Jeżeli Twoim celem jest nawiązanie relacji z klientem, przedstawienie mu swojej oferty w nieszablonowy sposób, czy wyróżnienie się spośród konkurencji to istnieje na to wiele sposobów. Chcemy przedstawić jeden z nich. Niezależnie od branży w której działasz powinieneś mieć bloga. Prowadzenie…

Skontaktuj się z nami!

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz