W maju 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z marką Maestro, czyli siecią pizzerii w Arabii Saudyjskiej, która w międzyczasie rozszerzyła działalność o lokale w Dubaju. Naszym głównym zadaniem było usprawnienie kanałów cyfrowych, co miało przełożyć...
czytaj więcej Firmowe strony www, rozbudowane blogi, sklepy internetowe – podstawą ich funkcjonowania jest odpowiedni system CMS. To dzięki niemu możesz tworzyć profesjonalne strony od podstaw, a następnie dokonywać aktualizacji ich zawartości na różnych etapach swojej działalności...
czytaj więcej W dobie ogromnej konkurencji w świecie e-commerce, nie dziwi fakt, że większość brandów uwzględnia retargeting w swoich działaniach marketingowych. Ta niezwykle skuteczna forma reklamy pozwala marce cały czas być blisko klienta. Co kryje się pod terminami...
czytaj więcej Według danych Komisji Europejskiej prawie 90 milionów mieszkańców UE zmaga się z jakąś niepełnosprawnością. Ponad połowa tych osób czuje się dyskryminowana m.in. w kontekście zdobywania wykształcenia, podejmowania pracy czy też korzystania z różnego rodzaju...
czytaj więcej Paul Arden, ikona reklamy, wierzył, że ryzyko jest niezbędne do osiągnięcia dobrych wyników. Dlaczego? Bo pozwala markom na przełamywanie konwencji i wyróżnianie się na tle konkurencji. Czy strategia contentowa powinna być ryzykowna? To zależy. Ważniejsze...
czytaj więcej Google Merchant Center oferuje mnóstwo funkcji i statystyk, dzięki którym reklamodawcy mogą znacząco poprawić wyniki swoich kampanii. Okazuje się jednak, że niewielu wykorzystuje pełen potencjał narzędzia. Musisz wiedzieć, że jeśli i Ty tego nie robisz...
czytaj więcej YouTube może pochwalić się gronem aż 2,7 miliarda użytkowników, a każdego dnia korzysta z serwisu ponad 120 milionów widzów. Prowadząc strategię content marketingową marki, trudno zignorować ten fakt. Zła wiadomość polega na tym, że co minutę pojawia się...
czytaj więcej W Polsce o Pintereście wciąż niewiele się mówi w kontekście promowania biznesu i rozkręcania sprzedaży. Tymczasem może być to świetny sposób na dotarcie do potencjalnych klientów i przekierowanie ich zainteresowania na swoją stronę internetową....
czytaj więcej Funkcjonując w świecie marketingu online, warto pamiętać, że duża część działań naszej konkurencji może być dla nas transparentna. Analiza postępowania naszych rynkowych rywali to doskonała droga do zdobycia przewagi oraz załatania luk we własnych kampaniach,...
czytaj więcej E-commerce to dynamicznie zmieniająca się gałąź rynku. Po okresie nagłego wzrostu, związanego głównie z pandemią oraz idących za tym wyraźnych zmian w preferencjach konsumentów, sprzedaż internetowa przechodzi kolejne zmiany. Duża część internautów, wcześniej...
czytaj więcej