Przejdź do

Czytelnia

Czym są aplikacje mobilne?

Szacuje się, że aplikacje mobilne w 2023 roku wygenerują przychód na poziomie 935 miliardów dolarów (TechJury). Obecnie używanie gier, platform społecznościowych, sklepów mobilnych i innych apek zajmuje użytkownikom aż 88% czasu spędzanego na smartfonach!   Aplikacje...

czytaj więcej

Skuteczne techniki SEO generujące większy ruch

Potencjał wyszukiwarki Google Jeżeli chcesz być widoczna w sieci i chciałabyś zarabiać dzięki swojej stronie internetowej to przeprowadzenie lub otrzymanie audytu SEO niczego nie gwarantuje. Jest jedynie pierwszym krokiem w kierunku SEO – pozycjonowania optymalizacji...

czytaj więcej

Podsumowanie roku 2022 w SEO

Jednym z gorętszych tematów w środowisku SEO w 2022 roku była sztuczna inteligencja i jej wpływ na content marketing. Oprócz tego Google wprowadziło – jak co roku – kilka ważnych aktualizacji, pojawiły się też zmiany w samej wyszukiwarce. Zapraszamy na podsumowanie...

czytaj więcej

Jak pozycjonować sklep internetowy

Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces wymagający dużo czasu, cierpliwości oraz wiedzy, którą można pozyskać z różnorodnych blogów czy szkoleń. Duże firmy mogą pozwolić sobie na zbudowanie własnego działu SEO, który sklepem internetowym będzie...

czytaj więcej

Czy warto tworzyć content na stronę?

W dobie przeładowania contentem coraz trudniej jest się wyróżniać i przyciągać uwagę konsumenta. Wiemy, że treści na stronę WWW powinny być unikalne, przyjazne dla robotów Google’a, nasycone frazami kluczowymi oraz przystępne dla użytkownika, w praktyce...

czytaj więcej

Pozycjonowanie sklepu internetowego: struktura sklepu

Frazy kluczowe a drzewo kategorii Przy planowaniu strony sklepu internetowego głównym obiektem naszego zainteresowania są frazy kluczowe. Czym one właściwie są? To wszystko to, co użytkownik Internetu wpisuje w okno wyszukiwarki Google – zdania, pytania, pojedyncze słowa,...

czytaj więcej