Szacuje się, że aplikacje mobilne w 2023 roku wygenerują przychód na poziomie 935 miliardów dolarów (TechJury). Obecnie używanie gier, platform społecznościowych, sklepów mobilnych i innych apek zajmuje użytkownikom aż 88% czasu spędzanego na smartfonach!
Aplikacje...
czytaj więcej Potencjał wyszukiwarki Google
Jeżeli chcesz być widoczna w sieci i chciałabyś zarabiać dzięki swojej stronie internetowej to przeprowadzenie lub otrzymanie audytu SEO niczego nie gwarantuje. Jest jedynie pierwszym krokiem w kierunku SEO – pozycjonowania optymalizacji...
czytaj więcej Czym jest szybkość ładowania strony?
Szybkość ładowania strony (page speed) to termin używany w branżach SEO i web dev. Oznacza on czas potrzebny do załadowania strony WWW, liczony od momentu kliknięcia adres URL/wpisania go w wiersz adresu w przeglądarce...
czytaj więcej W 2022 roku system Google Ads w jeszcze większym niż do tej pory stopniu wsparł się na uczeniu maszynowym i sztucznej inteligencji. W pełnej krasie pojawiły się kampanie Performance Max, a reklamy elastyczne zastąpiły rozszerzone reklamy tekstowe. Jakie...
czytaj więcej Jednym z gorętszych tematów w środowisku SEO w 2022 roku była sztuczna inteligencja i jej wpływ na content marketing. Oprócz tego Google wprowadziło – jak co roku – kilka ważnych aktualizacji, pojawiły się też zmiany w samej wyszukiwarce. Zapraszamy na podsumowanie...
czytaj więcej Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces wymagający dużo czasu, cierpliwości oraz wiedzy, którą można pozyskać z różnorodnych blogów czy szkoleń. Duże firmy mogą pozwolić sobie na zbudowanie własnego działu SEO, który sklepem internetowym będzie...
czytaj więcej W dobie przeładowania contentem coraz trudniej jest się wyróżniać i przyciągać uwagę konsumenta. Wiemy, że treści na stronę WWW powinny być unikalne, przyjazne dla robotów Google’a, nasycone frazami kluczowymi oraz przystępne dla użytkownika, w praktyce...
czytaj więcej Cel opisów kategorii
Podstrony kategorii to dobre miejsce na ciekawy content, które często nie zostaje zagospodarowane przez twórców sklepów internetowych. Czy to w wyniku przeoczenia, czy z braku budżetu lub mocy przerobowych – gdy przechodzimy...
czytaj więcej Frazy kluczowe a drzewo kategorii
Przy planowaniu strony sklepu internetowego głównym obiektem naszego zainteresowania są frazy kluczowe. Czym one właściwie są? To wszystko to, co użytkownik Internetu wpisuje w okno wyszukiwarki Google – zdania, pytania, pojedyncze słowa,...
czytaj więcej Zwiększenie ruchu na stronie, przekształcenie odwiedzających w potencjalnych klientów, zbudowanie pozytywnego wizerunku – to tylko kilka z wielu korzyści, jakie przyniesie Twojej marce Evergreen Content. Dziś wyjaśnimy, czym jest w praktyce. Podpowiemy także, jak go tworzyć i w jaki...
czytaj więcej