Google wycofuje się z ulepszonego kosztu za kliknięcie (eCPC) w kampaniach w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej. Od października 2024 r. nowe reklamy nie będą mogły korzystać z eCPC, a od marca 2025 r. istniejące kampanie przejdą...
czytaj więcej Internet jest dziś kopalnią wiedzy, a także źródłem angażujących i wartościowych treści. Właściciel strony internetowej lub innych kanałów komunikacji może liczyć na sięgające milionów użytkowników grono odbiorców. Za pracę włożoną w content publikowany...
czytaj więcej Amerykański przedsiębiorca i jeden z pionierów marketingu, John Wanamaker, powiedział kiedyś: „Połowa pieniędzy wydanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym, że nie wiem, która połowa”. Natomiast w przypadku kampanii performance...
czytaj więcej Digital marketing stale ewoluuje. Zmieniają się trendy i udział poszczególnych kanałów w generowaniu konwersji oraz zysków. Jednak niezmiennie od wielu lat Google jest jednym z najchętniej wybieranych przez konsumentów miejsc do szukania produktów i usług....
czytaj więcej Marketing internetowy jest niezwykle dynamiczną branżą, która na przestrzeni zaledwie roku potrafi przejść ogromne zmiany. Również w ciągu ostatnich 12 miesięcy specjaliści odpowiedzialni za reklamy w Google musieli trzymać rękę na pulsie. Zastanawiasz się,...
czytaj więcej Powiadomienia web push z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Aktualnie marketerzy bardzo chętnie wdrażają je na stronach internetowych swoich marek. Prosta implementacja i wysoki wskaźnik open rate sprawiają, że notyfikacje są coraz bardziej popularne...
czytaj więcej W maju 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z marką Maestro, czyli siecią pizzerii w Arabii Saudyjskiej, która w międzyczasie rozszerzyła działalność o lokale w Dubaju. Naszym głównym zadaniem było usprawnienie kanałów cyfrowych, co miało przełożyć...
czytaj więcej Google Merchant Center oferuje mnóstwo funkcji i statystyk, dzięki którym reklamodawcy mogą znacząco poprawić wyniki swoich kampanii. Okazuje się jednak, że niewielu wykorzystuje pełen potencjał narzędzia. Musisz wiedzieć, że jeśli i Ty tego nie robisz...
czytaj więcej Według WordStream małe firmy marnują około 25% swoich wydatków na płatne reklamy Google Ads. To bardzo dużo, zwłaszcza dziś, w tak niepewnej sytuacji gospodarczej. Na szczęście wiele problemów, które blokują skuteczność kampanii i nie pozwalają jej...
czytaj więcej Google wprowadziło aktualizacje i nowe narzędzia AI w kampaniach pMax. Na czym będą polegać zmiany i czy jest się czego obawiać? Przeczytaj nasz artykuł!
Google na czerwcowej konferencji w Dublinie zaprezentowało aktualizacje dotyczące kampanii Performance...
czytaj więcej