wiedza+

naszabazawiedzy

17 narzędzi SEO do efektywnej analizy strony WWW

Analiza strony WWW jest tym etapem pracy, który weryfikuje, czy nasze dotychczasowe działania przynoszą pożądane przez nas rezultaty. Jest to jednocześnie niezbędny krok w procesie tworzenia strony i jej późniejszej optymalizacji. Taka analiza – a w zasadzie audyt – obejmuje zarówno…

CPL – co to jest i jak obliczyć?

Marketing internetowy to sposób działania, który można zamknąć w różnych schematach i podejściach. Nazwy i definicje to jedno, ale to, co naprawdę ma znaczenie, to efektywność. Ta z kolei mierzona jest na różne sposoby, a jednym z kluczowych wskaźników w…

Co to jest kampania PPC?

Każdy z nas zetknął się z reklamami PPC – najpewniej w postaci linków sponsorowanych na początku wyników Google i nie tylko. Wbrew pozorom nie wymagają one ogromnego budżetu (takie wrażenie mogą tworzyć pojawiające się w kampaniach duże marki wyświetlane przez…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz