wiedza+

naszabazawiedzy

Ads kontra pozycjonowanie – wady i zalety

Każda firma, czy to samodzielnie, czy z pomocą domu mediowego, prowadząca kampanię reklamową w sieci, walczy o to, by być jak najlepiej widoczną w wyszukiwarce Google. To najlepszy sposób na to, by trafić do potencjalnych klientów. O lepszą widoczność w…

Facebook dla e-commerce i jego możliwości

Facebook jest portalem społecznościowym o ogromnym potencjale biznesowym. Na całym świecie korzysta z niego ponad półtora miliarda użytkowników, którzy przeglądają go przez ok. 15 godzin miesięcznie! Właśnie tam toczy się życie internetowe. Aktywność na Facebooku ma duży wpływ na potencjał…

Ile kosztuje kampania w Google Ads?

Dobrze poprowadzone kampanie Google Ads pozwalają na skuteczne dotarcie do naszej grupy odbiorców. Nie mają jednak stałego cennika, więc oszacowanie ich kosztów może być trudne. W tym artykule omówimy, od jakich zmiennych zależą koszty kampanii w Google Ads i w…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.