wiedza+

naszabazawiedzy

Cold mailing – co to jest i jak to robić?

To temat, który budzi wiele emocji i kontrowersji w świecie marketingu. Jeśli zastanawiasz się, co kryje się za tym pojęciem i jak skutecznie wykorzystać tę strategię, jesteś we właściwym miejscu. W artykule przyjrzymy się definicji cold mailingu, jego znaczeniu oraz…

Audyt SEO – co to jest i co zawiera?

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarkach, to audyt SEO jest właśnie dla Ciebie. W artykule przyjrzymy się bliżej temu, czym jest audyt SEO i dlaczego warto go przeprowadzić. Dzięki audytowi SEO dowiesz się, które obszary…

Czym jest E-E-A-T i co musisz o nim wiedzieć?

E-E-A-T to koncepcja, która pomaga Google oceniać jakość treści na stronach internetowych, skupiając się na czterech filarach: Doświadczeniu, Ekspertyzie, Autorytatywności i Wiarygodności. Każdy z filarów E-E-A-T ma swoje znaczenie: Doświadczenie wskazuje na autentyczny kontakt autora z tematem, Ekspertyza odnosi się…

Co to jest CMS? Jakie wyróżniamy rodzaje, wady i zalety systemów CMS?

Firmowe strony www, rozbudowane blogi, sklepy internetowe – podstawą ich funkcjonowania jest odpowiedni system CMS. To dzięki niemu możesz tworzyć profesjonalne strony od podstaw, a następnie dokonywać aktualizacji ich zawartości na różnych etapach swojej działalności online. Czym jest CMS, jakie…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.