wiedza+

naszabazawiedzy

Brief reklamowy – co to jest i jak napisać?

Brief reklamowy (także określany jako brief marketingowy) to fundament każdej akcji w marketingowej – od współpracy z content creatorem, poprzez tworzenie kampanii reklamowej, aż po komunikację z odbiorcami. Łatwo jednak zauważyć, że jeden dokument określający wszystkie cele i wytyczne dotyczące…

Employer branding – co to jest? Przykłady

W branży trudno znaleźć osobę, która ich nie kojarzy. Emanują charyzmą i ujmują kompetencjami, ale wystrzegają się arogancji. Inspirują do działania, pobudzają wyobraźnię i przyciągają do siebie jak magnes. Gdy publikują post w mediach społecznościowych, naturalnie wyzwalają niemałe zaangażowanie. Jeśli…

WeTransfer Ads. Jak się reklamować na WeTransfer? 

WeTransfer to jeden z najbardziej znanych w internecie serwisów do przesyłania i pobierania dowolnych danych w formie plików. Wystarczy znać adres e-mail odbiorcy, aby błyskawicznie przesłać mu w formie wiadomości dowolny materiał. Serwis umożliwia także reklamodawcom przeprowadzenie kreatywnych kampanii promocyjnych.…

Modele atrybucji w Google Ads – czym są?

W ekosystemie reklamowym Google Ads modele atrybucji mają szczególne znaczenie. Ich poprawne wdrożenie jest kluczowe dla marketerów, którzy chcą dokładnie ocenić skuteczność różnych działań reklamowych i optymalnie rozdysponować budżety. Dobrze wybrany model atrybucji może pozwolić uzyskać więcej użytecznych informacji, aby…

Audyt marketingowy – elementy i przykłady

Marketing to podstawa działania firm, które chcą docierać z produktami lub usługami do większej liczby potencjalnych klientów. Jak jednak sprawdzić, czy efektywność działań jest taka, jaką zakładamy? Tutaj pojawia się temat audytu marketingowego, czyli kompleksowej oceny poszczególnych działań promocyjnych. Jego…

formularz kontaktowy

    Nie wybrano pliku

    Skąd o nas wiesz