TikTok to medium, które szturmem podbija rynek aplikacji mobilnych na całym świecie. Z miesiąca na miesiąc zdobywa coraz większą popularność – zarówno wśród użytkowników, jak i marketerów czy specjalistów od mediów społecznościowych. Jego sukces...
czytaj więcej Allegro jest najbardziej popularną platformą sprzedażową w Polsce. Obecnie (październik 2021) zrzesza aż 20 mln użytkowników idealnie dopasowanych. Oznacza to, że osoby wchodzące na serwis są zainteresowane zakupami, więc szansa sprzedaży jest wysoka. O efektywności...
czytaj więcej Podstawą każdej kampanii reklamowej w wyszukiwarce jest tekst reklamowy. Często jest on ignorowany przez użytkownika wyświetlającego reklamę, ponieważ nie spełnia jego oczekiwań. Podobnie dzieje się w przypadku algorytmów Google’a, które nie pozwalają na wyświetlanie...
czytaj więcej Aby wyjaśnić, czym jest optymalizacja kampanii online, można posłużyć się analogią do planowania budżetu domowego. Jeśli wybrany przez nas system zarządzania finansami nie działa lub mamy niespodziewany wydatek, należy zastanowić się co zrobić, aby przywrócić równowagę...
czytaj więcej Czym jest produkt lub usługa?
Ważny jest każdy szczegół, ponieważ, by sprzedać dany produkt, trzeba go najpierw dobrze poznać, a nikt nie zna go lepiej, niż Ty. Twoim zadaniem będzie przedstawienie agencji jego zalet i cech które go wyróżniają oraz jego...
czytaj więcej Marketing w social mediach to doskonałe narzędzie do promocji biznesu. Zarówno Facebook, jak i Instagram, dzięki rozbudowanym systemom reklamowym, dają wielkie możliwości. Jednocześnie jednak ich obsługa, tworzenie reklam, testowanie i analizowanie wyników pochłania...
czytaj więcej Czy macie doświadczenie w mojej branży?
Każda branża rządzi się swoimi prawami, każdą z nich charakteryzują różne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów, sezonowość, strategie budowania lojalności – dlatego im lepiej agencja zna twoje środowisko,...
czytaj więcej Serwis społecznościowy LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Coraz więcej osób oraz firm zakłada tam swoje profile, aby móc komunikować się z innymi, a także być na bieżąco z nowościami na rynku. Dlatego też działania reklamowe w tym...
czytaj więcej Zaplecze techniczne kampanii online
W wyszukiwarce Google drzemie ogromny potencjał sprzedażowo-wizerunkowy. Ponad 98% internautów korzysta z niej szukając informacji o produkcie czy firmie. Dlatego też każdy, kto chce prowadzić swój biznes częściowo lub w całości...
czytaj więcej Każdy, kto posiada urządzenie z dostępem do sieci, z pewnością zetknął się z reklamą internetową i nie raz dokonał zakupu. Dzięki nam, konsumentom, pozycja marketingu internetowego umacnia się, a przedsiębiorcy łatwiej mogą określić swoją grupę docelową....
czytaj więcej