Przejdź do

Kampanie online

Kampania online to inaczej szeroko pojęta reklama w Internecie. Realizujemy ją na podstawie briefu, który jest zestawem podstawowych pytań, pozwalających przygotować pierwszy zarys kampanii. Na tej podstawie tworzymy propozycję mediową (mediaplan). Dzięki uzyskanym informacjom realizujemy reklamy na największych portalach w Polsce i witrynach tematycznych. Do częstych rozwiązań ze względu na skuteczność należą: reklama na Facebook, reklama Google Ads, TikTok oraz LinkedIn,

Świadome kupowanie usług marketingu online 2

Czym jest produkt lub usługa? Ważny jest każdy szczegół, ponieważ, by sprzedać dany produkt, trzeba go najpierw dobrze poznać, a nikt nie zna go lepiej, niż Ty. Twoim zadaniem będzie przedstawienie agencji jego zalet i cech które go wyróżniają oraz jego...

czytaj więcej

Świadome kupowanie usług marketingu online

Czy macie doświadczenie w mojej branży? Każda branża rządzi się swoimi prawami, każdą z nich charakteryzują różne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów, sezonowość, strategie budowania lojalności – dlatego im lepiej agencja zna twoje środowisko,...

czytaj więcej

LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

Serwis społecznościowy LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Coraz więcej osób oraz firm zakłada tam swoje profile, aby móc komunikować się z innymi, a także być na bieżąco z nowościami na rynku. Dlatego też działania reklamowe w tym...

czytaj więcej

7 praktyk zwiększających efektywność kampanii

Zaplecze techniczne kampanii online W wyszukiwarce Google drzemie ogromny potencjał sprzedażowo-wizerunkowy. Ponad 98% internautów korzysta z niej szukając informacji o produkcie czy firmie. Dlatego też każdy, kto chce prowadzić swój biznes częściowo lub w całości...

czytaj więcej