W marketingu jak w kalejdoskopie – zmiany pojawiają się praktycznie non stop. Aby wyprzedzić lub przynajmniej nadążyć za konkurencją, musisz wiedzieć, co aktualnie w trawie piszczy. Zajrzyj do artykułu, w którym przedstawiam największe trendy marketingowe...
czytaj więcej Marketing terytorialny może pomóc wypromować obszary terytorialne i przedstawić korzyści dla dowolnych grup społecznych. Głównym celem tego rodzaju marketingu jest wzmocnienie pozytywnych skojarzeń z danym miejscem oraz dotarcie do nowych odbiorców: inwestorów czy turystów....
czytaj więcej Regularne wysyłanie newslettera ma wpływ na budowanie relacji i może przyczynić się do zwiększania sprzedaży w Twojej firmie. Za pośrednictwem e-maila nawiązujesz kontakt z klientem, przesyłasz podstawowe informacje o marce czy akcjach promocyjnych....
czytaj więcej Sekcja FAQ obejmująca odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania stanowi standardowy element wielu dużych stron internetowych, a zwłaszcza sklepów. Większość internautów doskonale zdaje sobie sprawę, co oznacza skrót FAQ i bardziej szczegółowa definicja FAQ może wydawać...
czytaj więcej Jako użytkownik Internetu z pewnością od czasu do czasu trafiasz na strony internetowe charakteryzujące się dość skąpą treścią, ascetyczną, ale przy tym przejrzystą oprawą graficzną i zazwyczaj pozbawione dodatkowych podstron. Witryna tego typu często należy...
czytaj więcej Profil Google Moja Firma to doskonały sposób na zainstnienie w świadomości klientów. Możesz utworzyć go bezpłatnie, uzupełnić o najważniejsze informacje i regularnie uzupełniać, aby wzbudzić zaufanie do marki. To szczególnie ważne dla tych przedsiębiorstw,...
czytaj więcej W świecie mediów społecznościowych nigdy nie ma nudy. Tu wszystko szybko się dzieje – jak grzyby po deszczu pojawiają się nowe aplikacje, które umożliwiają nam komunikację z innymi osobami. Aktualnie w Internecie głośno jest o aplikacji Threads –...
czytaj więcej Serwis YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Podstawą tego, jak działa algorytm YouTube, jest przekonanie twórców serwisu, że każdy użytkownik ma unikalne nawyki oglądania i specyficzne dla siebie zainteresowania. System porównuje je, wykorzystując...
czytaj więcej Każda sieć społecznościowa ma unikalne algorytmy, reguły i zasady, które wpływają na to, jaka treść jest wyświetlana w kanałach użytkownika. Od czasu uruchomienia Facebooka w 2004 r. jego algorytm przeszedł wiele zmian i aktualizacji, aby stworzyć...
czytaj więcej Wskaźnik ROI (return on investment) oznacza wartość lub zysk, jaki możesz osiągnąć po dokonaniu inwestycji początkowej. Obliczanie ROI pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje biznesowe dla Twojego przedsiębiorstwa. Co powinieneś o nim wiedzieć? Jak prawidłowo obliczyć wskaźnik...
czytaj więcej