wiedza+

naszabazawiedzy

Cold mailing – co to jest i jak to robić?

To temat, który budzi wiele emocji i kontrowersji w świecie marketingu. Jeśli zastanawiasz się, co kryje się za tym pojęciem i jak skutecznie wykorzystać tę strategię, jesteś we właściwym miejscu. W artykule przyjrzymy się definicji cold mailingu, jego znaczeniu oraz…

Strategia kreatywna w reklamie: definicja i przykłady

Reklama to sztuka przyciągania uwagi i budowania relacji z odbiorcami. Ale jak sprawić, by nasz przekaz wyróżniał się w morzu informacji? Odpowiedzią jest strategia kreatywna, o której więcej dowiesz się w tym artykule. Czym jest strategia kreatywna w reklamie? Strategia…

Kreacja reklamowa: Jak skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia, że niektóre reklamy przyciągają naszą uwagę bardziej niż inne? Kreacja reklamowa to właśnie ten magiczny składnik, który potrafi zamienić zwykłą kampanię w coś naprawdę wyjątkowego. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o mechanizmach skutecznej kreacji…

Wymiary grafik social media w 2025 roku

Niezależnie od tego, czy jest to klasyczna grafika produktowa, zdjęcie lifestyle’owe, wideo, czy popularny mem – treści wizualne to podstawa skutecznej komunikacji marki w mediach społecznościowych. Grafika jest zazwyczaj pierwszym elementem, który rejestruje percepcja odbiorców i często jedyną rzeczą, jaka…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.