wiedza+

naszabazawiedzy

Marketing Automation: Klucz do efektywności i sukcesu w biznesie

Definicja marketing automation obejmuje wykorzystanie zaawansowanych narzędzi i technologii do automatyzacji powtarzalnych zadań marketingowych, takich jak wysyłka maili, segmentacja odbiorców czy analiza danych. Ale co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? W artykule przyjrzymy się bliżej korzyściom płynącym z…

Cross Selling – Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak zwiększyć zyski swojego sklepu internetowego, to dobrze trafiłeś. Cross selling, czyli sprzedaż krzyżowa, to technika, która może stać się Twoim sprzymierzeńcem w tej misji. Wdrożenie cross sellingu opłaca się sklepom internetowym, ponieważ pozwala nie tylko…

Co to ROI i w jaki sposób można je policzyć?

Wskaźnik ROI (return on investment) oznacza wartość lub zysk, jaki możesz osiągnąć po dokonaniu inwestycji początkowej. Obliczanie ROI pozwoli Ci podejmować właściwe decyzje biznesowe dla Twojego przedsiębiorstwa. Co powinieneś o nim wiedzieć? Jak prawidłowo obliczyć wskaźnik ROI? W jakich dziedzinach biznesu przy jego pomocy oblicza…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.