wiedza+

naszabazawiedzy

Strategia wizerunkowa: Klucz do sukcesu Twojej firmy

Zastanawiałeś się kiedyś, jak firmy budują swój wizerunek i dlaczego jest to takie ważne? Strategia wizerunkowa to coś więcej niż tylko ładne logo czy chwytliwy slogan. To przemyślany plan, który pomaga firmom wyróżnić się na rynku, przyciąga klientów i zyskać…

Marketplace: Jak działa i dlaczego warto z niego korzystać?

Zastanawiasz się, czym dokładnie jest marketplace i jak może on wpłynąć na Twój biznes? Z tego artykułu dowiesz się, jak działają platformy marketplace, jakie mają zalety oraz jak możesz zintegrować je z własnym sklepem internetowym. Czym jest marketplace? Marketplace to…

Inbound marketing co to jest?

Inbound marketing to podejście, które zyskuje na popularności wśród firm pragnących przyciągnąć klientów w sposób naturalny i nieinwazyjny, zamiast bombardować odbiorców nachalnymi reklamami. Znany jest również niekiedy jako marketing przychodzący. Co to jest Inbound marketing? To nowoczesna strategia, która koncentruje…

Rebranding: Jak Odświeżyć Wizerunek Twojej Marki?

Definicja rebranding obejmuje zmiany takie jak logo, kolorystyka i materiały marketingowe, mające na celu odświeżenie wizerunku marki oraz przyciągnięcie uwagi klientów. W artykule przyjrzymy się, co dokładnie oznacza rebranding, kiedy warto go przeprowadzić oraz jakie są jego etapy. Zastanowimy się…

Skontaktuj się z nami!

    Skąd o nas wiesz

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w formularzach kontaktowych w celu kontaktu zwrotnego przez Fabryka Marketingu Sp. z o. o., ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000591973, numerem NIP: 113-29-00-362.
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail. Możemy wysyłać Ci newsletter Fabryki Marketingu wyłącznie jeśli zaznaczysz to okienko.