Przejdź do

Czytelnia

Świadome kupowanie usług marketingu online

Czy macie doświadczenie w mojej branży? Każda branża rządzi się swoimi prawami, każdą z nich charakteryzują różne sposoby dotarcia do potencjalnych klientów, sezonowość, strategie budowania lojalności – dlatego im lepiej agencja zna twoje środowisko,...

czytaj więcej

Podcast elementem marketingu?

Podcasty cieszą się dobrą sławą. Jeśli jesteś na etapie poszukiwania nowych dróg i kanałów, które pomogą pozyskać klienta, warto zastanowić się nad dzieleniem się swoją wiedzą właśnie w formie internetowych audycji. W niniejszym tekście wyjaśniamy, jak działają...

czytaj więcej

Jak zdobyć klientów e-commerce przez Facebooka

Efektywne wykorzystanie Facebooka Każdy, kto promuje swój biznes w Internecie, wie, jak ogromny potencjał drzemie w Facebooku. To portal społecznościowy, który zrzesza półtora miliarda użytkowników. Ponad jedna trzecia z nich, korzysta z Facebooka codziennie, a przeciętny...

czytaj więcej

Ile kosztuje reklama na Facebooku?

Koszt reklamy na Facebooku to najczęściej zadawane pytanie w kontekście prowadzenia kampanii reklamowych na tej platformie. Nic dziwnego – każdy z nas chciałby wiedzieć, jaki powinien przeznaczyć budżet na reklamę. Ale nie jest to takie proste....

czytaj więcej

Optymalizacja strony www pod kątem SEO

Optymalizacja treści O Twojej stronie internetowej świadczy jej wygląd i zawartość merytoryczna. Redakcja, optymalizacja i promocja treści to temat rzeka. Większość marketerów zetknęła się z hasłem, że content marketing is the king. Sugeruje ono, że to właśnie...

czytaj więcej

Jak przygotować się do szkolenia SEO?

Prowadząc własny biznes zapewne wielokrotnie zastanawiałeś się, jak zwiększyć jego potencjał w Internecie i próbowałeś różnych sposobów, aby sobie pomóc. Być może masz za sobą doświadczenia związane z optymalizacją witryny pod kątem SEO, które nie przyniosły...

czytaj więcej

Jak przeprowadzić audyt SEO strony internetowej?

Posiadasz stronę internetową od jakiegoś czasu, ale wciąż nie spełnia ona Twoich oczekiwań – nie ma na niej ruchu, użytkownicy nie angażują się w treści lub nie kupują oferowanych przez Ciebie produktów czy usług? Przyczyn może...

czytaj więcej

LinkedIn Ads – do kogo można kierować reklamy?

Serwis społecznościowy LinkedIn odnotowuje stale rosnącą liczbę użytkowników. Coraz więcej osób oraz firm zakłada tam swoje profile, aby móc komunikować się z innymi, a także być na bieżąco z nowościami na rynku. Dlatego też działania reklamowe w tym...

czytaj więcej

Jak działa pozycjonowanie i czy jest skuteczne?

Pozycjonowanie – co to i jak działa Pytanie, które często nurtuje naszych klientów brzmi: w jaki sposób dostać się na topowe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania i zrealizować swoje marketingowe KPI? Odpowiedź jest prosta: optymalizując stronę...

czytaj więcej